Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور در پی مورد حمله قرار گرفتن سلمان رشدی، نویسنده مرتد «آیات شیطانی» در جریان یک رویداد فرهنگی در نیویورک، با صدور بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

بلینکن با متهم کردن ایران به برانگیختن خشونت علیه رشدی گفت: آمریکا و شرکای آن در عزمشان برای ایستادگی در برابر این تهدیدها سستی نخواهند کرد، از هر وسیله مناسبی که در دسترسمان باشد استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیانیه بلینکن در پی این منتشر شده است که براساس گزارش‌ها سلمان رشدی، دو روز پیش و در جریان یک رویداد فرهنگی در نیویورک با چاقو مورد حمله قرار گرفت، پس از عمل جراحی، اکنون از زیر دستگاه اکسیژن مصنوعی خارج شده و می‌تواند صحبت ‌کند. پیش از اعلام این خبر جدید، اعلام شده بود که وضعیت جسمی رشدی ۷۵ ساله وخیم است.

اندرو ویلی، از نزدیکان رشدی این خبر را تایید کرده است، او پیش از این گفته بود که این نویسنده ممکن است یک چشم خود را از دست بدهد.

«هادی مطر» ۲۴ ساله، متهم است که به روی صحنه دویده و حداقل ۱۰ ضربه چاقو به صورت، گردن و شکم رشدی زده است.پس از این حمله، اندرو ویلی گفته بود که رشدی اعصاب یک دستش قطع شده، کبدش آسیب دیده و احتمالاً یک چشمش را از دست خواهد داد.

منبع: ايسنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر اخبار بین الملل ترور سلمان رشدی اخبار مرتبط محافظه کاران آمریکایی: ایران برای قتل سلمان رشدی جایزه تعیین کرده است؛ برجام را متوقف کنید ۱۴۰۱/۵/۲۳ حزب‌ الله: هیچ اطلاعاتی درباره عامل حمله به سلمان رشدی نداریم ۱۴۰۱/۵/۲۳ واکنش نخست وزیر اسراییل به ماجرای سلمان رشدی ۱۴۰۱/۵/۲۳ آخرین وضعیت سلمان رشدی ۱۴۰۱/۵/۲۳ ضارب سلمان رشدی اعلام بی گناهی کرد ۱۴۰۱/۵/۲۳ ضارب سلمان رشدی چطور دستگیر شد؟ + فیلم ۱۴۰۱/۵/۲۲ آخرین ویدیو ها اجرای فن کشتی کج در وسط خیابان! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۱۰:۰۳ تیزر قسمت ۱۲ سریال جادوگر منتشر شد ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۰۹:۳۴ سرقت آیفون ۱۳ با شگردی خاص! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۰۸:۵۹ مهار فوق العاده وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی توسط الهام حسینی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۰۸:۴۵ صدا و چهره واقعی رحمان سریال یاغی همه را شوکه کرد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ۲۳:۱۸ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۱:۰۴ ادعاهای بلینکن علیه ایران در پی حمله به سلمان رشدی ۱۱:۰۳ آمادگی بانک رفاه کارگران برای تامین مالی واحدهای تولیدی فعال در صنعت مس ۱۱:۰۲ سید حسن نصرالله: مقاومت آماده پاسخ به هرگونه تجاوز اسرائیل علیه لبنان است ۱۰:۵۹ کنعانی: احتمال توافق وجود دارد ۱۰:۵۷ سرمایه گذاری در تتر بهتر است یا دلار؟ ۱۰:۵۵ واردات خودرو معجزه نمی کند؛ مشکل جای دیگری است ۱۰:۴۷ دبیر ستاد نهی از منکر: بدحجاب ها جریمه نقدی می شوند ۱۰:۴۳ ذوالنوری: اگر شرایط پیش بیاید باز هم برجام را آتش می زنم ۱۰:۴۱ رشد ۵۳ درصدی مبادلات تجاری ایران با مهاراجه ای ها ۱۰:۳۹ زاکانی: یکی از مدیران حقوقی شهرداری تهران بازداشت شد ۱۰:۳۲ دلهره برجامی بورس / سوخت رسانی پالایشی ها به شاخص کل ۱۰:۲۹ معلمان جدید رتبه بندی می شوند؟ ۱۰:۲۵ مشاهدات جالب و آموزنده از بازار مسکن کانادا ۱۰:۱۷ ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی برای اجاره داری در تهران ۱۰:۰۶ رییسی: همه بر یک کشتی سوار هستیم؛ ناکامی ما به پای نظام نوشته می‌شود ۱۰:۰۱ هزینه های مدارس دولتی باید از کجا تامین شود؟ ۰۹:۵۱ ریخت و پاش کشورهای حاشیه خلیج فارس با دلارهای بادآورده نفتی ۰۹:۵۰ مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد ۰۹:۴۳ دولت احکام بازنشستگان را اصلاح می‌کند؟ ۰۹:۳۴ قیمت هر واحد نهضت ملی مسکن چقدر است؟ ۰۹:۳۰ قیمت بیت کوین همچنان در کانال ۲۴ هزار دلاری ۰۹:۱۷ مشارکت در قانونگذاری، ابزار حکمرانی مردمی ۰۹:۱۱ ۸خودروی جدید در بورس کالا پذیرش شد ۰۹:۰۷ طلا از صعود بازماند ۰۹:۰۳ هشدار زرد هواشناسی برای سیل ۰۹:۰۰ قیمت یخچال فریزر لوکس (جدول) ۰۸:۵۵ رونمایی از پوستر نمایشگاه برنامه تحولی صنعت خودرو ۰۸:۴۵ مهار فوق العاده وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی توسط الهام حسینی + فیلم ۰۸:۳۰ این میوه معجزه می کند! ۰۸:۱۴ برنت ۹۷ دلاری شد ۰۷:۳۰ برای خرید خودرو پول کافی ندارید؟ / نحوه دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی از بانک سامان ۰۷:۰۰ ۷ شب اقامت در هتل های تفلیس گرجستان چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۰۳:۰۹ کادیلاک به جنگ رولز رویس و بنتلی می رود + عکس ۰۲:۴۷ از کجا بفهمیم مشکل ترمز خودرو چیه؟ + راهنمای عیب یابی سیستم ترمز خودرو و نحوه تعمیر ۰۲:۳۶ کفشی که خریدی پاتو می زنه؟ با این ترفندا راحت کفشاتو پات کن ۰۲:۱۹ گفتن این حقایق در خواستگاری واقعا مهم نیست ۰۲:۰۴ چجوری وقتی خونه نیستیم گلدونا رو آب بدیم؟ ۰۱:۳۶ ۹ کاربرد جادویی خمیر دندان که از آن خبر ندارید! ۰۱:۱۸ ۱۲ ویژگی رفتاری آدم های اصیل و قابل اعتماد ۰۱:۰۸ بقالی ها در عصر قاجار چه شکلی بودند؟ + عکس ۰۱:۰۱ فال ابجد روزانه دوشنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۴۸ تست شخصیت؛ شکل پاهایتان درباره شما چه می گوید؟ ۰۰:۳۷ فال حافظ امروز دوشنبه ۲۴ مرداد + تفسیر دقیق ۰۰:۳۳ قالیباف: باید خط قرمز ما منافع مردم باشد ۰۰:۲۱ عادت زشت زخم زبان زدن + علت و درمان آن ۰۰:۱۷ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۰۷ اپل آپدیت جدید تلگرام را تایید نکرد ۰۰:۰۶ فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۲۴ مرداد / افتخارات زیادی برای شما در راه است ۲۳:۵۸ آموزش استفاده مفید از گوشی همراه به کودکان ۲۳:۵۷ زندگی با آدم آبرو بر + تبعات و راه حل اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار بین الملل ترور سلمان رشدی سلمان رشدی ۱۴۰۱ ۵ ۲۳ ۲۴ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته (یک‌شنبه ۸ اردیبهشت) موفق شد با برتری چهار بر یک برابر تایلند (میزبان این رقابت‌ها) در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا قاطعانه به مقام نخست این دوره دست یابد.

شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعد از قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران این عنوان را به ملی‌پوشان فوتسال کشورمان تبریک گفت و برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان آرزوی موفقیت کرد.

در پیام شیخ سلمان به تاج آمده است: من از طرف خانواده فوتبال در آسیا می‌خواهم پیام تبریکم را به فوتبال ایران بابت درخشش و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز کنم. روحیه تیمی و انعطاف پذیری که توسط کل تیم به سرمربیگری وحید شمسایی نشان داده شد، کلید موفقیت آن‌ها بود. لطفا تبریکات من را به بازیکنان و تیم فنی به خاطر عملکرد عالی شان در تمام طول بازی اعلام کنید. برای آن‌ها در آماده سازی برای جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. مشتاقانه منتظر دیدار شما در ماه آینده در بانکوک، تایلند در کنگره AFC و فیفا هستم.

جیانی اینفانتینو، رییس فیفا نیز با انتشار پستی در صفحه مجازی خود قهرمانی فوتسال ایران در آسیا و کسب سهمیه جام جهانی را تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»