Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد زارع صفت، معاون فنی و عمرانی منطقه۱۱ تهران اعلام کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۵۲۷۶ تن آسفالت برای مرمت معابر در محلات مرکزی تهران استفاده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سجاد زارع صفت معاون فنی و عمرانی این منطقه ضمن اعلام خبر اجرای اقدامات عمرانی و مرمت اسفالت در محلات مرکزی تهران گفت: طی سال های گذشته موضوعات مربوط اسفالت از جمله دغدغه های مهم شهروندان بوده که به مرور زمان به دلیل خرابی های سطح اسفالت و اعوجاج برخی معابر به وسایل نقلیه شخصی مردم و حمل و نقل عمومی اسیب وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: شهرداری منطقه۱۱ برای تسهیل در تردد شهروندان و جلب رضایت عمومی و کاهش خسارت به اموال شهر اقدام به اخذ سهمیه اسفالت و عقد قرارداد با پیمانکاران مربوطه برای تسریع در اجرا و نوسازی اسفالت معابر نمود.

 زارع صفت ضمن اشاره به اغاز عملیات های اسفالت ریزی در منطقه۱۱ گفت: طی ۴ماه نخست سال بیش از ۵۰۰۰ تن اسفالت برای لکه گیری و تراش و روکش مکانیزه به متراژ ۳۴.۳۰۰ متر مربع اجرا شده است.

 زارع صفت ضمن بیان ادامه دار بودن فعالیت رفع خرابی آسفالت گفت: طبق تحقیقات و اولویت های بررسی شده؛ عملیات اسفالت ریزی دو خیابان معیری و اقابالازه به صورت کامل به اتمام رسیده است و عملیات مرمت اسفالت در خیابان قزوین نیز در حال اجرا است .

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۱ در انتها گفت: پیش بینی می شود دو الی ۳معبر مهم دیگر در سطح منطقه تا پایان سال اسفالت ریزی و مرمت بشود که یکی از آنها بر اساس نیاز و شناسایی خیابان کارگر است .

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسفالت آسفالت ریزی زارع صفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی