Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فرزاد تیموری صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان همدان اظهار کرد: اعتبار عمرانی سال جاری استان همدان بدون در نظر گرفتن اعتبارات ملی، یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است در حالی که ۱۴ هزار میلیارد تومان در جریان سفر رییس جمهور به این استان جذب شد و اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جریان سفر استانی دولت، اعتبارات خوبی برای مناطق روستایی استان همدان مصوب شد گفت: اعتبار مورد نیاز بسیاری از طرح‌های بزرگ و بلاتکلیف این استان نیز تامین شد که در حال مبادله تفاهم نامه‌ها با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تخصیص اعتبارات مصوب سفر هستیم.

معاون عمرانی استاندار همدان ادامه داد: اختصاص ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر هیات دولت به استان، بخش قابل توجهی از مشکلات در زمینه اجرای پروژه‌ها را حل و روند رشد و توسعه استان را شتاب خواهد داد چراکه اعتبار لازم برای تکمیل طرح های مهم و حیاتی در این سفر جذب شده است.

وی گفت: حوزه راه و شهرسازی با ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بیشترین میزان اعتبار سفر رئیس جمهور به استان همدان را به خود اختصاص داد.

تیموری با بیان اینکه در بخش جهاد کشاورزی نیز بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در جریان این سفر جذب شده است بیان کرد: اعتبارات بخش جهاد کشاورزی باید صرف مرمت و لایروبی قنوات، توسعه کشاورزی نوین، ترویج کشت‌های گلخانه‌ای، توسعه کشت‌های راهبردی نظیر گندم و کلزا و خودکفایی در محصولات راهبردی کشاورزی شود.

وی گفت: امسال بیشترین میزان کاهش بارندگی در استان نسبت به دوره ۴۳ ساله اخیر را داریم که منجر به بروز مشکلاتی در تامین آب مورد نیاز شده است.

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه یکی از طرح‌های مهم برای رفع مشکل آب، اجرای پروژه آبرسانی بین حوزه‌ای است اظهار کرد: به رغم گذشت حدود ۱۷ سال از آغاز طرح آبرسانی بین‌حوزه‌ای، بلاتکلیف و کمترین میزان پیشرفت را داشت، اما در همین چند ماه اخیر و به همت دولت سیزدهم یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از سوی وزارت نیرو در چند مرحله برای پیشرفت طرح، اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان همدان نیز یک هزار میلیارد تومان برای این طرح پیش‌بینی شد گفت: خط انتقال آب از شهر مهاجران به سد آبشینه نیز به طول ۱۵ کیلومتر و اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق وزارت نیرو از هفته گذشته آغاز شده که با بهره برداری از آن بخشی از مشکل تامین آب مورد نیاز رفع می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: جذب بودجه عمرانی جذب اعتبار سفر ریاست جمهوری هزار میلیارد تومان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳