Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@18:54:44 GMT

فیلم/ واکنش وزارت خارجه به حمله به سلمان رشدی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۳۸۱۴

سخنگوی وزارت امور خارجه: در حمله سلمان رشدی هیچ کس را غیر او و حامیان سلمان رشدی را شایسته ملامت و حتی محکومیت نمیدانیم.

دریافت 11 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت ناصر کنعانی وزارت خارجه سخنگوی وزارت خارجه سلمان رشدی آمریکا ضارب سلمان رشدی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت

وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای ضمن استقبال از تصمیم ترینیداد و توباگو برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اعلام کرد که این اقدام با قوانین بین المللی مطابقت دارد و به تلاش‌های بین المللی برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل کمک خواهد کرد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که دولت ترینیداد و توباگو گفت این اقدام به دستیابی به "صلح پایدار" کمک می‌کند.

در بیانیه خبری وزارت امور خارجه این کشور حوزه کارائیب همچنین آمده است که به رسمیت شناختن کشور فلسطین "اجماع فزاینده بین المللی در مورد موضوع تشکیل کشور فلسطین" را تقویت کرد.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه فاش کرد که انتظار می‌رود چندین کشور اتحادیه اروپا تا پایان ماه مه، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

پیش از این، اسپانیا و ایرلند متعهد شدند که حمایت بین المللی را برای به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان یک کشور مستقل تضمین کنند، در حالی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت که به رسمیت شناختن یکجانبه کشور فلسطین "یک دستاورد برای حماس" است.

تاکنون ۱۴۱ کشور فلسطین را به رسمیت شناخته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • وزارت خارجه روسیه: ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • حمله شهرک‌ نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • ترکیه همه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد