Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سیاوش یزدانی به زودی در تمرینات آبی ها شرکت خواهد کرد.
به گزارش آریا، سیاوش یزدانی مدافع فصل گذشته تیم استقلال که زمستان سال گذشته برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شده بود، پس از پایان دوران خدمت خود، در جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه استقلال حضور یافت. در این دیدار ، دکتر آجورلو از بازگشت یزدانی ابراز خوشحالی کرد و یزدانی هم از انگیزه فراوان خود برای حضور در استقلال گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی به زودی در تمرینات استقلال حاضر خواهد شد. 
باشگاه استقلال از برگزاری جلسه ای میان سیاوش یزدانی و مصطفی آجورلو بعد از تایید معافیت مدافع پیشین تیم ملی از خدمت سربازی خبر داد. در این جلسه توافقات برای بازگشت یزدانی که 1.5 سال دیگر با استقلال قرارداد دارد، انجام شد و این مدافع پس از سفر به انزلی برای انجام مراحل اداری معافیت از خدمت خود، به زودی به تمرینات استقلال برمی گردد. با بازگشت یزدانی به استقلال حالا دوباره جمع ستاره های بزرگ و توانمند در خط دفاعی این تیم جمع می شود.
مهدی قائدی نیز به صورت قرضی به استقلال بازگشت. مهدی قائدی که فصل گذشته راهی الشباب الاهلی امارات شده بود، پس از توافق دو باشگاه به استقلال بازگشت. این بازیکن بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا یک سال به صورت قرضی در جمع آبی‌پوشان پایتخت باشد.
مهدی قایدی نیز چند روز قبل انتقالش از شباب الاهلی امارات به استقلال قطعی شده بود. او دو روز پیش به تهران سفر کرد و بعد از جلسه ای با مسئولان باشگاه رسما قراردادش را امضا کرد تا در لیگ بیست و دوم پیراهن آبی پوشان را دوباره برتن کند. خبر انعقاد قرارداد رسمی قایدی نیز امروز از سوی باشگاه منتشر شد و به نظر می رسد او امروز به تمرینات برود و رسما کارش را زیر نظر ریکاردو ساپینتو شروع کند.
اما اولین خبری که صبح امروز رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر کرد انعقاد قرارداد رسمی با محمد محبی بود. ستاره ایرانی سانتاکلارا برای حضور در استقلال نیاز به رضایت باشگاهش داشت. مسئولان استقلال در این خصوص با باشگاه پرتغالی به توافق رسیدند و با نشستن پول رضایتنامه به حساب باشگاه سانتاکلارا انتقال محبی نهایی شد. این بازیکن سابق تیم ملی که چند روزی است در تمرینات استقلال حضور یافته، امروز خبر پیوستن رسمی اش به استقلال از سوی باشگاه منتشر شد و حالا با  رسیدن ITC از پرتغال می تواند برای تیمش به میدان برود.
از طرفی دافع باتجربه آبی پوشان با گرفتن کسری خدمت، سربازی خود را به پایان رساند. در این خصوص البته با رایزنی های باشگاه استقلال او توانست زودتر از موعد سربازی اش را تمام کند. مرادمند که مدت زیادی است در تمرینات استقلال حضور دارد، با دریافت کارت پایان خدمت سربازی خود رسما قراردادش را امضا کرد تا بتواند به جمع آبی ها برگردد. مرادمند حالا کارت بازی اش را نیز دریافت کرده با صلاحدید کادرفنی می تواند بدون مشکل مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر به میدان برود.
لیست بزرگسالان استقلال بعد از بازگشت سیاوش یزدانی 21 بازیکن را در خود دارد و مشخص است که یک نفر باید از این فهرست خارج شود. در این شرایط مدیران استقلال قرار است به زودی نظر ساپینتو را درباره لیست نفرات بپرسند و با هماهنگی سرمربی یک نفر را از فهرست خارج کنند. باید دید طی روزهای آینده کدام بازیکن استقلال را به مقصد یک تیم دیگر ترک خواهد کرد. اگرچه از قبل حضور مهدی قایدی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و محمد محبی در جمع آبی پوشان قطعی شده بود اما اعلام رسمی باشگاه برای عقد قرارداد با این نفرات حال طرفداران این تیم را خوب کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیاوش یزدانی استقلال قائدی محبی تمرینات استقلال باشگاه استقلال سیاوش یزدانی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،فدراسیون کشتی اعلام کرد نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، آقای حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و درصورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند ۱ حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می‌نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد