Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرسول خاکساری روز دوشنبه به رسانه ها افزود: شعب بانک مسکن در استان سمنان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون تعداد ۲هزار و۵۰ فقره تسهیلات به میزان ۶ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال به شهروندان استان پرداخت کرد.

مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان با اشاره به رسالت بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی در بخش مسکن و ساختمان برای کمک به خانه دار شدن مردم و رونق بخش مسکن، ضمن اعلام آمادگی کامل جهت همکاری و تسریع در فرآیند پرداخت انواع تسهیلات مسکن بویژه طرح نهضت ملی مسکن و تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده، گزارشی از عملکرد بانک در این طرح ها ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۴۲ پروژه از ۶۹ پروژه باقیمانده طرح مسکن مهر به مرحله فروش اقساطی رسیده است و ۲ هزار و ۲۶۸ واحد مسکونی در قالب ۲۷ پروژه باقیمانده است که بانک مسکن برای پیگیری و تعیین تکلیف این پروژه ها نیز آمادگی کامل دارد.

وی افزود: ۴۸ میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز به جوانان در شرف ازدواج پرداخت شد.

خاکساری تصریح کرد: در بخش پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مربوط به نوسازی منطقه بافت فرسوده، کلیه پروژه های معرفی شده به بانک مسکن پذیرش شد و تاکنون ۸۵ پروژه برای احداث تعداد ۳۷۷ واحد به مبلغ یکهزار و ۱۲۷ میلیارد ریال انعقاد قرارداد شد که منجر به کسب رتبه اول جذب این نوع تسهیلات بین بانکهای استان سمنان شد.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان دارای ۶ شهرستان و ۱۳ شهر است و از این ۱۲ شهر دارای محدوده مصوب بافت فرسوده است و با توجه به آمار سکونت بیش از ۳۰ درصد جمعیت شهری این استان در منطقه بافت فرسوده، بیان کرد: بانک مسکن با ارائه تسهیلات با شرایط ویژه مانند کاهش ۱.۵ درصدی نرخ سود تسهیلات نسبت به سایر تسهیلات و نیز افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات در این مناطق در حوزه احیای بافت فرسوده و زیباسازی شهر و همچنین ایجاد سرپناه برای شهروندان استان سمنان حمایت خود را اعلام می کند.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات بانکی تسهیلات مسکن سمنان بانک مسکن مسکن پروندهٔ خبری الزامات ساخت مسکن و تحقق برنامه‌ های دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات بانکی تسهیلات مسکن طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات بانکی تسهیلات مسکن سمنان بانک مسکن مسکن میلیارد ریال استان سمنان بافت فرسوده بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی، صبح یکشنبه در گروه کاری نهضت ملی شمال استان کرمان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان موظف به تأمین زیرساخت‌های آب و برق در سایت‌های مسکن هستند.

وی، افزود: زمین‌های طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در چهار شهر ریحان‌شهر، بردسیر، خواجو شهر و بم آماده شده و در هفته‌های آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

موسوی، تصریح کرد: سایت‌های راین، نرماشیر، نظام‌شهر، گلباف، نجف‌شهر، چترود، هجدک و ارزوئیه آماده شده و منتظر دریافت مصوبه از کارگروه هستند.

معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: سایت‌های کرمان، کوهساران، بافت، شهربابک، خرسند، بم و رفسنجان نیز مراحل آخر آماده‌سازی را می‌گذرانند و به زودی جهت ساخت و ساز واگذار می‌شوند.

وی همچنین از انجام مراحل کار در سایت‌های نهضت ملی مسکن بافت، خرسند، انار، باغین و فاز دو ماهان، رفسنجان، اندوهجرد، شهداد و گنبکی خبر داد.

کد خبر 6097489

دیگر خبرها

  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ مالکان و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات