Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس فراخوان دبیرخانه، نوجوانان، بزرگسالان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های علاقه‌مند می‌توانند ثبت نام کنند.

آن‌ها برای ثبت نام و بارگذاری قصه‌های خود می‌توانند تا ۳۱ مرداد ماه با مراجعه به تارنمای kanoonfest.ir ضمن ثبت‌نام، قصه‌های خود را بارگذاری کنند یا فایل آن را به یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان و یا به دبیرخانه استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال در ۲ بخش ملی و بین‌المللی برای علاقه‌مندان ۱۲ تا ۱۸ سال (نوجوانان)، ۱۸ سال به بالا (بزرگسالان) و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برگزار می‌شود.

در این جشنواره هم‌چنین قصه‌گویان در بخش «آیینی سنتی» و «قصه گویی به زبان اشاره» نیز رقابت خواهند کرد.
بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش‌های «قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای» و «پادکست قصه‌گویی» نیز پذیرای علاقه‌مندان است.

در بخش علمی این جشنواره از پژوهشگران خواسته شده در بخش‌های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان نامه آثار خود را از طریق تارنمای جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و ملی و بین المللی همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.
مرحله استانی جشنواره شهریور ماه سال جاری و پس از انتخاب اولیه از بین آثار ارسالی در تبریز اجرا می‌شود.

در بیست و سومین جشنواره ملی قصه گویی، دو اثر علمی و پژوهشی از آذربایجان شرقی برگزیده شدند؛ در آن جشنواره اثر جستارنویسی سولماز صادق‌زاده نصر آبادی با عنوان "از اثر انگشت تو تا اثر انگشت تو" و پایان نامه محبوبه قاسم شیرازی با عنوان "واکاوی تجارب معلمان قصه‌گو در ارتباط با نقش قصه در اجرای اثر بخش برنامه درسی دوره ابتدایی" به عنوان برگزیده بخش علمی، معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.
۳۰ آذرماه همزمان با شب یلدا به عنوان روز ملی قصه‌گویی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قصه گویی کودکان و نوجوانان جشنواره بین المللی قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران نیک اندیش خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان توانست رتبه برتر دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خوزستان را کسب کند.

 وی دراین جشنواره توانست این موفقیت را در بخش گزارش‌های خبری را کسب نمایند. 

مهران نیک اندیش با تهیه گزارش  با موضوع حضور کاروان راهیان نور در منطقه فکه توانست رتبه برتر دومین جشنواره ره آورد سرزمین نور خوزستان را دربافت نماید. 

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود