Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی با ثبت نام علاقه‌مندان در سایت جشنواره آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  آذربایجان شرقی، بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی درحالی مراحل استان خود را آغاز می‌کند که از ۲۱ مردادماه تمامی علاقه‌مندان به این هنر ویژه و تاریخی در سایت جشنواره آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس فراخوان دبیرخانه این جشنواره نوجوانان، بزرگسالان و بزرگ پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها که علاقه‌مند به حضور در این جشنواره می‌باشند برای ثبت نام بارگذاری قصه‌های خود می‌توانند تا ۳۱ مرداد ماه با مراجعه به سایت kanoonfest.ir ضمن ثبت‌نام، قصه‌های خود را بارگذاری یا فایل آن را به یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان و یا به دبیرخانه استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تحویل نمایند.

بیست و چهارمین جشمواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال در دو بخش ملی و بین‌المللی برای علاقه‌مندان ۱۲ تا ۱۸ سال (نوجوانان)  ۱۸ سال به بالا (بزرگسالان) و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برگزار می‌شود.

در این جشنواره همچنین قصه‌گویان در بخش "آیینی سنتی" و "قصه گویی به زبان اشاره" نیز رقابت خواهند کرد.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش‌های "قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای" و "پادکست قصه‌گویی" نیز پذیرای علاقه‌مندان است.

گفتنی است در بخش علمی این جشنواره از پژوهشگران خواسته شده در بخش‌های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان نامه آثار خود از طریق سایت جشنواره به دبیرخانه ارسال نمایند.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و ملی و بین المللی کار خود را از ۲۱ مرداد آغاز و آیین اختتامیه آن همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

مرحله استانی جشنواره شهریورماه سال جاری و پس از انتخاب اولیه از بین آثار ارسالی در تبریز اجرا می شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی مرحله استانی علاقه مندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد

زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایشی طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی و مردمی‌سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه ماست» برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: این استان ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت و در این راستا تلاش شد تا داورانی از جنس هنر و تجربه برای داوری این رقابت‌های هنری انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره؛ عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری معرفی کرده است.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی