Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اعتمادآنلاین، مهدی رضایی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، با اشاره به برخی شاخص‌هایی که در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت بیان کرد: برخی محل‌های سازمانی در بلند مدت باعث به‌وجود آمدن مفسده می‌شود. بر همین اساس هم یکی از شاخص‌های قرارگاه ۲۱تیر عدم استفاده از بانوان در محل‌های سازمانی ویژه اقایان و برعکس یا عدم استفاده از منشی زن برای مردان و یا مساله عکس‌های پروفایل‌ها در فضای مجازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حوزه تفکیک اتاق‌های زنان و مردان در ادارات، بسیاری از ادارات و سازمان‌ها در همان سال ۱۴۰۰ و پیش از بازرسی‌های تیرماه ۱۴۰۱ این کار را انجام دادند، خیلی‌ها هم حین بازرسی‌ها نسبت به جداسازی اتاق اقایان و بانوان اقدام کردند و برخی هم هنوز ادامه دارد و در حال انجام تفکیک اتاق‌ها هستند. 

درباره عکس‌های پروفایل هم که خبرساز شد، مساله این است که مثلا یک آقا با یک خانم همکار است و زمانی که بر اساس تعاملات کاری خود، در فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، عکس‌های پروفایل برخی افراد به گونه دیگری است که خوب نیست. ب

بر همین اساس اعلام کردیم که کارمندان دولت باید عکس‌های پروفایل با پوشش اسلامی در فضای مجازی داشته باشند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چنانچه کارمندی این موارد مانند عکس پروفایل را رعایت نکند، چه اتفاقی برایش می‌افتد خاطرنشان کرد: اگر کارمند مربوطه موارد اعلام شده را رعایت نکند، کارمند به کمیته انضباط کار معرفی می‌شود و در آن کمیته برایش تصمیم‌گیری خواهد شد. 

در آن جا می‌توانند در قالب پرونده‌ای با عنوان تخطی از قانون، حتی اخراج هم اجرایی شود. چنانچه مدیر یک دستگاه هم مواردی که توسط بازرسان ستاد در قالب نامه محرمانه برایش ارسال شده را پیگیری نکند، به استانداری معرفی خواهد شد.

منبع: اعتمادآنلاین لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر حجاب اخبار سیاسی اخبار مرتبط چه کسی گفته عکس روی سنگ قبر باید محجبه باشد؟ ۱۴۰۱/۵/۱۵ بدحجابان موجب شده اند بسیاری از زنان به خاطر نداشتن آن زیبایی های اغلب مصنوعی،‌ خواستگار… ۱۴۰۱/۴/۲۵ با اجبار نمی توان چادر بر سر بانوان انداخت/ در مسئله حجاب انتظار از کارمندان دولت که از… ۱۴۰۱/۴/۲۴ گاهی بیان می‌شود لباس مناسب در بازار نیست/ دولت و بخش خصوصی صنعت مورد نیاز چادر را در… ۱۴۰۱/۴/۲۴ اکثر بی حجاب ها لقمه حساب و کتاب شده ندارند / صحبت های من در نماز جمعه تحریف شد، روی… ۱۴۰۱/۴/۲۴ امروز عموم برخوردها در حوزه حجاب سلبی است و با چنین رویکردی مسئله حجاب سامان داده نمی شود ۱۴۰۱/۴/۲۲ آخرین ویدیو ها کتک کاری دلخراش زن و شوهر در آرایشگاه زنانه + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۱۱:۵۹ تاکسی سمند با امکانات عجیب ماشین های لاکچری! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۱۱:۵۶ این خودروها خوراک سرقت هستند + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۱۱:۲۸ اجرای فن کشتی کج در وسط خیابان! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۱۰:۰۳ تیزر قسمت ۱۲ سریال جادوگر منتشر شد ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۰۹:۳۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۲:۱۹ عدم رعایت حجاب در عکس پروفایل می تواند به اخراج ختم شود ۱۲:۱۷ استقلال کهکشانی شد + عکس ۱۲:۱۴ کیهان: از گوشه و کنار زمزمه توافقی به گوش می رسد ۱۲:۰۹ ربط دادن وقایع اخیر به مذاکرات اشتباه است ۱۲:۰۵ این جنس مو به شما می گوید چقدر استرسی هستید ۱۲:۰۴ نرخ رسمی ۱۵ ارز کاهش یافت ۱۲:۰۰ کارآفرین ضامن صکوک رازی شد ۱۱:۵۸ تست بینایی؛ با یک نگاه گربه را پیدا کنید ۱۱:۵۶ تاکسی سمند با امکانات عجیب ماشین های لاکچری! + فیلم ۱۱:۵۳ دلار در بازار آزاد به زیر ۳۰هزار تومان رسید ۱۱:۴۳ نخستین سفر پادشاه قاجار به اروپا + عکس ۱۱:۳۷ رشد ۸۴ درصدی تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون ۱۱:۳۵ قیمت طلا امروز بیست و چهار مرداد در بازار (مثقال ۱۸ عیار، طلا گرم ۱۸ عیار) ۱۱:۳۵ قیمت دلار امروز ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ آخریت قیمت یورو امروز ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت درهم امروز ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت پوند در بازار آزاد امروز ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ جدیدترین قیمت لیر امروز ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۳ وقتی اولین دستگاه عابربانک در ایران افتتاح شد + عکس ۱۱:۲۶ ایران همچنان گرفتار تورم بدفهمی از علم اقتصاد! ۱۱:۲۲ کار بزرگ طارمی+ عکس ۱۱:۲۰ حمایت موثر از شبکه فروش صنعت بیمه دغدغه مهم نهاد ناظر است ۱۱:۱۴ نرخ پرواز‌های یک طرفه به نجف در اربعین تغییر خواهد کرد ۱۱:۱۴ آینده بازار ارز چه می شود؟ ۱۱:۱۱ کاخ سفید: در بازرسی های خانه ترامپ دخالت نمی کنیم ۱۱:۱۱ کدام زوج ها می توانند از وام ازدواج ۱۵۰ میلیون تومانی بهره مند شوند؟ ۱۱:۰۴ ادعاهای بلینکن علیه ایران در پی حمله به سلمان رشدی ۱۱:۰۳ آمادگی بانک رفاه کارگران برای تامین مالی واحدهای تولیدی فعال در صنعت مس ۱۱:۰۲ سید حسن نصرالله: مقاومت آماده پاسخ به هرگونه تجاوز اسرائیل علیه لبنان است ۱۰:۵۹ کنعانی: احتمال توافق وجود دارد ۱۰:۵۷ سرمایه گذاری در تتر بهتر است یا دلار؟ ۱۰:۵۵ واردات خودرو معجزه نمی کند؛ مشکل جای دیگری است ۱۰:۴۷ دبیر ستاد نهی از منکر: بدحجاب ها جریمه نقدی می شوند ۱۰:۴۳ ذوالنوری: اگر شرایط پیش بیاید باز هم برجام را آتش می زنم ۱۰:۴۱ رشد ۵۳ درصدی مبادلات تجاری ایران با مهاراجه ای ها ۱۰:۳۹ زاکانی: یکی از مدیران حقوقی شهرداری تهران بازداشت شد ۱۰:۳۲ دلهره برجامی بورس / سوخت رسانی پالایشی ها به شاخص کل ۱۰:۲۹ معلمان جدید رتبه بندی می شوند؟ ۱۰:۲۵ مشاهدات جالب و آموزنده از بازار مسکن کانادا ۱۰:۱۷ ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی برای اجاره داری در تهران ۱۰:۰۶ رییسی: همه بر یک کشتی سوار هستیم؛ ناکامی ما به پای نظام نوشته می‌شود ۱۰:۰۱ هزینه های مدارس دولتی باید از کجا تامین شود؟ ۰۹:۵۱ ریخت و پاش کشورهای حاشیه خلیج فارس با دلارهای بادآورده نفتی ۰۹:۵۰ مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد ۰۹:۴۳ دولت احکام بازنشستگان را اصلاح می‌کند؟ ۰۹:۳۴ قیمت هر واحد نهضت ملی مسکن چقدر است؟ ۰۹:۳۰ قیمت بیت کوین همچنان در کانال ۲۴ هزار دلاری ۰۹:۱۷ مشارکت در قانونگذاری، ابزار حکمرانی مردمی ۰۹:۱۱ ۸خودروی جدید در بورس کالا پذیرش شد ۰۹:۰۷ طلا از صعود بازماند اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حجاب اخبار سیاسی عکس های پروفایل ۱۱ ۳۵ قیمت ۱۴۰۱ ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشجویان اخراج شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟