Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 17 مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه آغاز شده و این رقابت ها تا 27 مردادماه ادامه خواهد داشت. تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان علی رغم تعلیق ظالمانه پس از سه سال دوری از میادین بین المللی رسمی از صبح امروز 24 مردادماه در چارچوب این رقابت ها با هفت جودوکار در نخستین روز مسابقات به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از بازی‌ها 7 جودوکار در بخش مردان و هفت جودوکا در بخش بانوان از کشورمان حضور پیدا کرده اند که در مجموع 14 نفر هستند. مسابقات طی سه روز برگزار خواهد شد که 24 و 25 مردادماه مسابقات انفرادی و 26 مردادماه نیز مسابقات تیمی برگزار خواهد شد که در هر دو بخش مردان و بانوان کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت. قرعه کشی این دوره از مسابقات شب گذشته انجام شد و جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند. این دوره از مسابقات با حضور 70 کشور در حال پیگیری است.

در این دوره از بازیها 203 ورزشکار از 37 کشور دنیا از صبح امروز به روی تاتامی قاره قونیه خواهند رفت. 
در واقع 18 کشور از قاره آسیا، 16 کشور از قاره آفریقا، 3 کشور از قاره اروپا در این  مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

ضمن اینکه در این مسابقات 203 جودوکا حضور دارند که از بین این نفرات 122 نفر در بخش مردان و 81 جودوکا در بخش بانوان در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

قاره آسیا با 103 شرکت کننده، قاره آفریقا با 70 شرکت کنند و قاره اروپا با 30 شرکت کننده در بخش مردان و بانوان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

اسامی جودوکاران تیم ملی مردان کشورمان به شرح زیر است:
 
وزن 66- کیلوگرم: حمیدرضا پاپی امروز دوشنبه دور نخست به مصاف جودوکا کشور قرقیزستان خواهد رفت و در صورت پیروزی باید با جودوکا کشور آذربایجان مبارزه کند. در این وزن 23 جودوکا حضور دارند.
 
وزن 73- کیلوگرم: امروز دوشنبه 24 مردادماه محمد صدیقی دور نخست باید با نماینده کشور چاد مبارزه کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده آذربایجان خواهد رفت و وحید جدی نیز دور اول با نماینده اندونزی مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف نماینده گامبیا خواهد رفت. در این وزن 20 جودوکا حضور دارند.
 
وزن 81- کیلوگرم: مهدی فتحی پور فردا سه شنبه دور اول با جودوکا ترکمنستان مبارزه خواهد کرد و در صورت موفقیت با ترک آلبایراک قهرمان جهان و اروپا مبارزه میکند. در این وزن نیز 25 جودوکار حضور دارند.
 
وزن 90 کیلوگرم: سید محمد سعیدی مدنی فردا سه شنبه دور نخست با نماینده آلبانی مبارزه میکند و در صورت پیروزی با حریف تاجیک که قهرمان ۲ دوره قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی است، مبارزه میکند و قاسم باغچقی دور نخست با جودوکاری از کشور پاکستان که قهرمان آسیا و بازی های ورلد گیمز است، مبارزه خواهد کرد، باقچقی در صورت پیروزی با نماینده تاجیکستان مبارزه میکند. در این وزن نیز 18 جودوکا شرکت کرده‌اند.
 
وزن 100 کیلوگرم: حمیدرضا ملک زاده فردا سه شنبه دور‌نخست به مصاف جودوکاری از کشور آذربایجان خواهد رفت و دور دوم با حریف پاکستانی مبارزه میکند. در این وزن نیز 10 جودوکا حضور دارند.

 

 

 

اسامی تیم ملی جودو بانوان به شرح زیراست:
 
وزن 48- کیلوگرم: شیوا جهانگیری امروز دوشنبه ۲۴ مردادماه با حریف کشور کوموروس مبارزه خواهد کرد.در این وزن 10 جودوکا شرکت کرده‌اند.
 
وزن 52- کیلوگرم: فاطمه کمالی امروز دوشنبه ۲۴ مردادماه با نماینده کشور کامرون مبارزه خواهد کرد. در این وزن نیز 16 جودوکا شرکت کرده‌اند.
 
وزن 57- کیلوگرم: سایان چگینی امروز دوشنبه ۲۴ مردادماه با نماینده کشور آذربایجان مبارزه خواهد کرد. در این وزن نیز 10 جودوکا شرکت کرده‌اند.
 
وزن 63- کیلوگرم: محدثه حسینی. امروز دوشنبه ۲۴ مردادماه با نماینده کشور آلبانی مبارزه خواهد کرد.در این وزن نیز 11 جودوکا حضور دارند.
 
وزن 70- کیلوگرم: مریم بربط  روز سه شنبه ۲۵ مردادماه به مصاف نماینده سنگال خواهد رفت و ریحانه گیلانی نیز روز سه شنبه ۲۵ مردادماه به مصاف نماینده ازبکستان می رود.در این وزن نیز 16 جودوکا شرکت کرده‌اند.
 
وزن 78 - کیلوگرم: مریم پیمانی روز سه شنبه ۲۵ مردادماه به مصاف نماینده مراکش می رود.در این وزن نیز 7 جودوکا ثبت نام کرده‌اند.

محمدرضا حاج یوسف زاده مدیرفنی تیم های ملی و محسن ذکریا به عنوان مربی تیم ملی مردان هدایت این تیم را برعهده دارند.

تکتم بیدل سرمربی تیم ملی بانوان و سحر چغلوند به عنوان مربی هدایت بانوان را برعهده دارند

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جودو حضور پیدا کرده اند مبارزه خواهد صورت پیروزی مصاف نماینده نماینده کشور ۲۴ مردادماه وزن نیز مبارزه میکند امروز دوشنبه بخش مردان خواهد رفت دور نخست شنبه دور بازی ها سه شنبه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه