Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:56:44 GMT

سراب امیر شهرستان سلسله آزادسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۴۹۲۸

سراب امیر شهرستان سلسله آزادسازی شد

رئیس امور آب سلسله گفت: سراب امیر و یکی از سایت‌های پرورش ماهی منطقه کهمان با توجه به مصوبات شورای حفاظت از منابع آب و اخذ دستور قضایی از دادستان آزادسازی شد. - اخبار استانها -

ذبیح جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سلسله با بیان اینکه سراب امیر در سالیان متمادی توسط یکی از مالکین منطقه محصور و به‌صورت اختصاصی مورد استفاده قرار گرفته بود، اظهار داشت: آزادسازی حریم این سراب که یکی از سراب‌های اصلی این شهرستان محسوب می‌شود پس از وصول شکایات مردمی و درخواست‌های مکرر عمومی با پیگیری دادستان الشتر به‌عنوان مدعی العموم و گزارشات ادارات ذیصلاح رفع تصرف آن در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قسمتی از سایت پرورش ماهی در محدوده چشمه بود، افزود: مالک این مزرعه پرورش ماهی درخواست وقت72 ساعته جهت تعیین تکلیف ماهی‌های موجود و محوطه مربوط را داشت که پس از بررسی رؤسای ادارات عضو کارگروه با تشخیص مهلت مورد درخواست نامبرده متعهد شد ظرف مدت 72ساعت نسبت به تخریب کامل دیوار و رفع تصرف اقدام کند.

رئیس امور آب سلسله با اشاره به رفع تصرف یکی از سایت‌های پرورش ماهی که اقدام به تصرف بستر و حریم رودخانه کهمان در محدوده روستای دره تنگ کرده بود، عنوان کرد: تمام استخرهای ساخته‌شده در حریم و بستر رودخانه کهمان با همکاری و مساعدت مالک سایت مربوط تخریب شد.

وی از مالکین تمامی سایت‌های پرورش ماهی که قسمتی از ساخت‌وساز خود را در بستر و حریم رودخانه‌ها احداث کرده‌اند درخواست کرد که به‌صورت همکاری و مسالمت‌آمیز به‌منظور جلوگیری از هرگونه تنش و رعایت حقوق بیت‌المال نسبت به رفع تصرفات انجام‌شده اقدام کنند.

جودکی به‌عنوان دبیر کارگروه حفاظت از منابع آب گفت: بر اساس مصوبات شورای حفاظت استانی و شهرستانی و طی اخطارهای قبلی نسبت به اطلاع‌رسانی‌های عمومی از طریق فضای مجازی حضور در منطقه، قطع برق و نصب بنر مبنی بر نصب کنتور هوشمند بر روی تمامی چاه‌ها و اخذ دستور قضایی مبنی بر جمع‌آوری ترانس برق اقدام شود.

رئیس امور آب سلسلع تصریح کرد: منصوبات چاه‌هایی که تا کنون نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام نکرده‌اند جهت جلوگیری از خسارت به محصولات زراعی هرچه سریع‌تر نسبت به نصب کنتور هوشمند و تمدید پروانه اقدام کنند.

‌دستور آزادسازی حریم قلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز ‌صادر شد13 هزار متر از اراضی کشاورزی در پیشوا آزادسازی شد16 هکتار از اراضی ملی قم آزادسازی شد

جودکی با بیان اینکه بهای برق مصرفی چاه‌های متخلف براساس توافقات قبلی با اداره برق، به‌صورت آزاد محاسبه و اقدام به قطع برق و جمع‌آوری منصوبات چاه می‌شود، اظهار داشت: هرگونه خسارت به محصولات زراعی بر عهده متخلف و مالک چاه خواهد بود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزادسازی شد پرورش ماهی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به‌صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی ازپیش‌طراحی‌شده مقتول را تحت‌نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعاً از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان کرد: مأموران پس هماهنگی قضائی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده و گفت متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090441

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود