Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش پلیس امنیت عمومی استان عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم که در ایام ماه رمضان موجب فوت ۱۳ نفر شده بود، شناسایی ودستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران و در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مسمومیت تعداد 75 نفر و فوت 13 نفر از شهروندان هرمزگانی در اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم درایام ماه مبارک رمضان امسال و متواری شدن عامل یا عاملان این حادثه، بلافاصله پس از وقوع حادثه پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با شبانه روزی و کار اطلاعاتی نهایتا عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم بنام رضا ز را در بندرعباس شناسایی کردند.

جان‌باختگان مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در بندرعباس به 13 نفر افزایش یافت/ تعداد افراد مسموم ‌به 80 نفر رسیدبازداشت 12 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی در بندرعباس/ دستگیری سایر متهمان ‌ادامه داردجان‌باختن 2 مسموم مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در بندرعباس/ شمار قربانیان به 12 نفر افزایش یافت

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی ، روز گذشته با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 103 لیتر مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شد . 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که برادر این متهم بلافاصله پس از وقوع حادثه دستگیر و تاکنون در زندان به سر می برد، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز با همکاری برادر خود ، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/864/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تهیه و توزیع مشروبات الکلی مشروبات الکلی دست ساز مشروبات الکلی مسموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس