Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی افشانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی شاهد افزایش فوتی های ناشی از کرونا در آذربایجان غربی هستیم که در اوایل تابستان امسال، تعداد فوتی های کرونا در روزهای پیاپی، صفر بود ولی با خیز هفتم کرونا، این روند افزایشی آغاز شد.

وی اضافه کرد: در هفته گذشته نیز ۲۶ مورد فوتی بر اثر کرونا در آذربایجان غربی ثبت شد در حالی که این رقم در هفته پیش از آن، ۲۱ فوتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: البته درهفته گذشته شاهد کاهش مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی بودیم به طوری که تعداد مبتلایان طی هفته گذشته هزار و ۱۸۱ نفر و هفته پیش از آن، هزار و ۴۶۷ نفر بود.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: تعداد بستری های قطعی مبتلا به کرونا دراستان هم افزایشی بوده به طوری که از ۱۳۵ نفر در ۲ هفته گذشته و ۱۴۹ نفر در هفته گذشته به ۱۶۶ نفر رسیده است.

افشانی گفت: البته روند بستری در بخش های آی سی یو و استفاده از دستگاه ونتیلاتور روند افزایشی قابل توجهی داشته به طوری که در حال حاضر، بیماران در بخش آی سی یو، سه رقمی شده و به ۱۱۳ نفر رسیده و ۴۴ نفر هم به ونتیلاتور متصل هستند.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۳۶۳ هزار و ۶۰۰ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و هفت هزار و ۶۵۱ نفر جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها کرونا آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا آذربایجان غربی ارومیه کرونا آذربایجان غربی ارومیه کرونا در آذربایجان غربی هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه ترافیکی دوم در محور پیرانشهر - نقده در کمتر از ۳ ساعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت : در محور نقده - پیرانشهر (پست دوآب)تصادف پژوپارس وMVM X33 گزارش شد.

 حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • وقوع حادثه ترافیکی دوم در محور پیرانشهر - نقده در کمتر از ۳ ساعت
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان