Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در پی مسمومیت ۷۵ نفر و فوت ۱۳ نفر از شهروندان هرمزگانی در اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم در ایام ماه مبارک رمضان امسال و متواری شدن عامل یا عاملان این حادثه، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم بنام "رضا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ز" را در بندرعباس شناسایی و روز گذشته در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سردار جعفری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۰۳ لیتر مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه برادر این متهم نیز بلافاصله پس از وقوع حادثه دستگیر و تاکنون در زندان به سر می‌برد، گفت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز با همکاری برادر خود، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسمومیت الکلی مشروبات الکلی مشروبات الکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی سرایان گفت: ماموارن انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی در بازرسی از یک کامیون، ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۵۲۵ میلیون تومان کشف کردند. 


سرهنگ شکوهی راد افزود: ماموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز
  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی شیراز/ هیچ‌کس به کما نرفته/ مسمومیت با «متانول» نبوده است
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • بنوش و بمیر!
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان