Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@23:32:21 GMT

۴۰درصد تست PCRخوزستان مثبت‌اند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۵۷۰۸

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد از تست‌های PCR کرونا در خوزستان مثبت می‌شوند، گفت: این وضعیت نشان‌دهنده بالا بودن چرخش ویروس در جامعه است بنابراین هنوز خطر انتشار عفونت جدی است. ناطقان: دکتر سیدمحمد علوی با اشاره به افزایش شهرهای نارنجی و زرد در استان خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر در استان خوزستان همان دو شهر قبلی در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰ شهر در وضعیت زرد و دو شهر در شرایط آبی قرار دارند بنابراین رنگ‌بندی شهرها نسبت به گذشته وضعیت بدتری پیدا کرده اما با این وجود خوزستان نسبت به سایر استان‌ها وضعیت مطلوب‌تری دارد.

وی افزود: با وجود کاهش آمار بیماران و بستری‌ها و فوتی‌ها نسبت به هفته گذشته، باید یادمان باشد که به علت قرار داشتن در دهه اول محرم، مردم کمتر به مراکز منتخب و بیمارستانی مراجعه کرده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴۳۰۰ نفر با علائم مشکوک به کرونا به مراکز منتخب و بیمارستانی استان خوزستان مراجعه کرده‌اند که تنها از حدود یک هزار مورد نمونه گرفته شده است.

علوی بیان کرد: از این نمونه‌ها ۳۶۰ بیمار شناسایی شد که نسبت به روز قبل از آن، ۱۴۸ مورد بیشتر شده است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در این مدت ۳۷ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند که تعداد موارد بستری نسبت به روز قبل سه نفر بیشتر بوده است. در این مدت سه نفر نیز جان باخته‌اند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: میزان مثبت شدن تست‌های PCR حدود ۴۰ درصد است که نشان‌دهنده بالا بودن چرخش ویروس در جامعه است و هنوز خطر انتشار عفونت جدی است. منبع: ایسنا برچسب ها: تست های پی سی آر ، خوزستان ، مثبت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تست های پی سی آر خوزستان مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: وضعیت تالاب هامون بهتر خواهد شد و اکنون حدود ۵۰ درصد تالاب آب‌گیری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست، علی سلاجقه در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره حقابه هیرمند اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با هیئت حاکمه افغانستان در خصوص حقابه هیرمند داشته‌ایم، حدود ۶۰ میلیون متر مکعب رهاسازی آب صورت گرفته است.

وی افزود: سیلاب‌ها در منطقه به ما کمک می‌کنند تا هامون شرایط بهتری پیدا کند و امیدواریم با رایزنی‌هایی که در حال انجام آن هستیم، بتوانیم انحرافی که روی این رود وجود دارد را مسدود کنیم.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست خاطرنشان کرد: وضعیت تالاب هامون بهتر خواهد شد و اکنون حدود ۵۰ درصد تالاب آب‌گیری شده است.

کد خبر 749681

دیگر خبرها

  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • دهقانی فیروز آبادی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۸ برابر شد + فیلم
  • دهقانی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل حدود ۴.۸ برابر شد
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • حقابه هورالعظیم چگونه تامین می‌شود؟
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند