Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:34:28 GMT

ضارب مامور انتظامی در سپیدان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۵۸۰۸

ضارب مامور انتظامی در سپیدان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد فداکار افزود: در اجرای دستور مرجع قضائی مبنی بر حضور فردی اراذل و اوباش به اتهام «ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو، مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه، اخاذی، شرارت و …» در شهرستان سپیدان، بررسی موضوع جهت شناسایی وی در دستور کار پلیس قرار گفت.

وی افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سپیدان گفت: مأموران پس از ورود به مخفیگاه متهم، لحظه‌ای که قصد دستگیری آن داشتند ناگهان وی با یک قبضه قمه به سمت آنان حمله و یکی از کارکنان انتظامی را از ناحیه دست مجروح کرد.

سرهنگ فداکار با بیان اینکه مأموران باز هم وی را دعوت به آرامش و نامبرده هیچ اعتنایی به هشدارهای پلیس نمی‌کرد و به سمت دیگر کارکنان نیز حمله‌ور می‌شد، گفت: کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح فرد اراذل و اوباش را از ناحیه پا مجروح و وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هر دو مجروح به بیمارستان اعزام و حال عمومی آنان رضایت‌بخش است، گفت: در سوابق این اراذل و اوباش جرایمی از قبیل ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو، مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه، اخاذی، شرارت و… به چشم می‌خورد.

وی خاطر نشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش در دستور کار این فرماندهی است و شهروندان در صورت مشاهده اینگونه افراد سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس و موضوع را گزارش دهند.

کد خبر 5563774

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس سپیدان دستگیری اراذل و اوباش بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه محرم 1401 سفر استانی خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی آمار کرونا روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران گرگان شیوع کرونا ایلام اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر

رئیس پلیس فتای فراجا از دستگیری عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار وحید مجید اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها که مشغول به تبلیغ و خرید و فروش انواع اسلحه گرم از کلت گرفته تا کلاشینکف و مسلسل بودند، توسط پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: از مجموع این تعداد، روی ۳ هزار مورد تمرکز کردیم و در پس از انجام تحقیقات لازم، در این فرآیند توانستیم ۱۴۰۰ نفر از مالکان و اعضای این تارنماها و صفحات مجازی را شناسایی و دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضائی بدهیم.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات و کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ، تلگرام و اینستاگرام ادعای خرید و فروش انواع اسلحه داشتند.

سردار مجید گفت: بیشتر این افراد کلاهبردار بودند؛ یعنی در واقع پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه از مشتری، افراد را مسدود می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند، بنابراین خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت و اسلحه‌ای در کار نبود.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌نمایی و ایجاد ترس نیز برخورد جدی پلیس را در پی خواهد داشت، افزود: همچنین عده‌ای از اراذل و اوباش در جهت ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد نیز مسدود و ۱۶۰۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 749033

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر