Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابستان فرا رسیده است و این بدان معناست که در این فصل باید لباس‌ها و مخصوصا لباس زیر را با دقت بیشتری انتخاب کنیم. انتخاب لباس زیر زنانه مناسب برای یک خانم به اندازه انتخاب یک لباس مناسب ضروری است.

تابستان فرا رسیده است و این بدان معناست که در این فصل باید لباس‌ها و مخصوصا لباس زیر را با دقت بیشتری انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب لباس زیر زنانه مناسب برای یک خانم به اندازه انتخاب یک لباس مناسب ضروری است. اگرچه از آنجایی که این فقط یک لباس زیر است، بسیاری از خانم‌ها در هنگام انتخاب به جزئیات آن به اندازه خرید یک شلوار توجه نمی‌کنند، در صورتی که انتخاب یک لباس زیر دقیقا به اندازه خرید یک لباس اهمیت دارد. اگر به خرید لباس زیر توجه چندانی ندارید، باید دوباره فکر کنید! عدم توجه به جزئیات کوچک می‌تواند کل ظاهر شما را خراب کند و از زیبایی لباسی که می‌پوشید بکاهد. ما چند روش کاربردی برای یک انتخاب صحیح داریم. همراه ما باشید.

از یک برند معتبر خرید کنید

لباس زیری را انتخاب کنید که به نظر برسد با تن و بدن شما هماهنگ است. در واقع منظور ما لباسی است که برآمدگی‌های شما را تکه تکه نشان ندهد و فرم یکپارچه‌ای از شما را به نمایش بگذارد. پیشنهاد می‌کنیم از برند (leen) لین که نمایندگی رسمی محصولات لین در ایران است استفاده کنید. تولیدات این برند با استفاده از الیاف طبیعی بوده که به سلامت پوست شما آسیبی نمی‌زند.

متناسب با فرم بدن خود لباس زیر بخرید

اطمینان حاصل کنید که بر اساس تیپ بدنی، سطح برآمدگی‌های بدن و نوع لباسی که می‌خواهید با آن بپوشید، لباس زیر (سوتین زنانه یا شرت) بخرید. اگر سینه‌های کوچکی دارید سعی کنید تا با ورزش و تغذیه تغییر مثبتی ایجاد کنید و تا حد امکان سوتین های جک دار و اسفنجی را کنار بگذارید. مدل‌های فانتزی را بیشتر برای زمان‌هایی استفاده کنید که نیاز دارید لباس شب به خوبی روی بدنتان بنشیند.

برای پایین تنه داستان کمی متفاوت است. به عنوان مثال، اگر شکم بزرگی دارید، به سراغ شورتک‌های فاق بلند و گن‌دار بروید. اگر بیشتر وزن شما روی شکمتان است، لباس زیر با فاق پایین می‌تواند آزاردهنده باشد. اگر گودی کمر دارید یا فرم بدن ساعت شنی دارید، شورت فاق بلند می‌تواند گزینه بسیار راحتی باشد. اگر باسن بزرگتری دارید، به سراغ شورتک‌های پا دار (مدل‌های پسرانه) بروید. شورت پسرانه پوشش خوبی برای باسن بزرگ یا اندام گلابی شکل ایجاد می‌کند.

پارچه را هوشمندانه انتخاب کنید

لباس زیر نخی را انتخاب کنید زیرا به راحتی تمیز می‌شوند. آنها همچنین جذب کننده خوبی برای عرق هستند. آنها فوق العاده راحت هستند و احساس گرما در شما ایجاد نمی‌کنند. پارچه‌های نخی سبک هستند و روی دست سُر نمی‌خورند. در واقع مقدار کمی زبر بودن در نخ وجود دارد که باعث تبادل هوا و همچنین جلوگیری از سُر خوردن آن می‌شود.

خرید آنلاین لباس زیر

این راه تاحد زیادی باعث کاهش هزینه‌های خرید و رفت و آمد خواهد شد. جدا از این گزینه خروج از منزل در گرمای شدید کار بسیار سختی است و شما را خسته و گرمازده خواهد کرد. می‌توانید با سفارش اینترنتی کار خود را آسان‌تر کنید.

لباس زیر تور دار یا دانتل نرم

لباس زیری با تور و دانتل نرم انتخاب کنید. این تور‌ها جلوی گرم شدن و گرما زدگی بدن را خواهند گرفت و همچنین موجب تنفس پوست خواهند شد. دقت کنید محصولی که می‌خرید بدون پلاستیک باشد. وجود پلاستیک در لباس باعث گرم شدن و افزایش دمای بدن خواهد شد.

اندازه صحیح را انتخاب کنید

باید به درستی سایز خود را بشناسید یا از فروشنده بخواهید در هنگام خرید به شما کمک کند تا سایز گیری درست انجام شود. در سایت‌های خرید آنلاین نحوه سایز گیری و انتخاب سایز صحیح آموزش داده می‌شود. از طرفی می‌توانید از تجربه‌های قبلی خرید لباس زیر خود کمک بگیرید. اگر همیشه احساس می‌کردید که نیاز به بالا کشیدن شورت خود دارید، این بار به سراغ سایز کوچکتر بروید. بررسی اندازه‌گیری ضروری است زیرا گاهی اوقات در اولین بار انتخاب درستی در انتخاب سایز و خرید ندارید و برای بار دوم نباید همان اشتباه را تکرار کنید. از متر استفاده کنید و سایزهای لازم را یادداشت کنید.

کش لباس زیر

هیچ کس نمی‌خواهد تمام روز لباس زیر خود را بکشد تا از لیز خوردن یا افتادن آن جلوگیری کند. شورت و سوتین را با کش محکم در کمر انتخاب کنید تا بدانید که در جای خود باقی می‌مانند.

از پوشیدن لباس زیر خیلی تنگ خودداری کنید

شورت هایی که خیلی تنگ هستند منجر به برآمدگی و برآمدگی در زیر لباس شما می‌شود. همچنین ممکن است به دلیل اصطکاک باعث ساییدگی و تحریک پوست شوند. هر لباس زیر تنگی که تنگ باشد و روی پوست شما اثر بگذارد، تاثیر منفی روی سلامت بدن خواهد داشت. شورت‌های تنگ آلودگی را محبوس می‌کنند و جلوی تبادل جریان هوا را می‌گیرند و در نتیجه باعث تجمع آلودگی و بیماری‌های قارچی می‌شوند و می‌توانند به مشکلات سلامتی منجر شوند.

لباس زیر نخی

لباس خواب به اندازه کافی برای یک خواب خوب راحت است، اما هیچ چیز بهتر از احساس شگفت انگیز خوابیدن در یک لباس خواب نخی سبک نیست. پارچه بهترین لباس خواب‌های نخی مانند پوست دوم نرم است. لباس خواب نخی یکی از اقلام ضروری در کمد لباس مخصوصا برای روزهای گرم تابستان است. با پوشیدن این لباس خواب‌ یا لباس زیر‌های نخی هنگام رفتن به رختخواب احساس آرامش می‌کنید.

در انتخاب لباس زیر مناسب برای تابستان نکات ذکر شده را در نظر بگیرید و حتما از یک لباس زیر با سایز مناسب و جنس نخی استفاده کنید. سایر جنس‌ها کیفیت مناسب برای پوشیدن را ندارند و احتمالا باعث آزار بدنتان خواهند شد. بنابراین، لازم است که با توجه به فرم بدنی و لباسی که می‌خواهید بپوشید، لباس زیر مناسبی بخرید. اگر می‌خواهید از اشتباهاتی که اکثر خانم ها در خرید لباس زیر مرتکب می‌شوند جلوگیری کنید، به نکاتی که در این مقاله آورده شده به دقت عمل کنید. فراموش نکنید پس از خرید لباس زیر حتما قبل از استفاده باید آن را به آب ولرم و مایع شوینده بشویید تا آلودگی‌های آن به طور کامل پاک شود.

نویسنده: سارااقبالی

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پلاستیک پوست زیبایی مشکلات انتخاب لباس زیر خرید لباس زیر استفاده کنید انتخاب کنید لباس خواب یک لباس برای یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها

قبل از خرید باربیکیو، حتما باید مشخص کنید که تصمیم دارید آن را در چه محلی قرار دهید. محل قرارگیری باربیکیو می‌تواند به شما در تعیین نوع سوخت کمک کند.

به گزارش ایسنا به نقل از شومینه پدیده، استفاده از باربیکیو در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و در کشور ما نیز از قدیم استفاده از منقل و کباب پز بسیار رایج می باشد. البته پس از گذشت مدتی و ورود انواع باربیکیو دست ساز و کباب پزها به بازار، طبخ مواد غذایی به صورت کباب شده کاری آسان‌تر شد. باربیکیو یکی از کاربردی‌ترین وسایل برای پخت و پز مواد غذایی به صورت کباب شده است که امروزه مورد استقبال خیلی از مردم می باشد.

معرفی انواع کباب پز و ویژگی‌های آن

اگر قصد خرید باربیکیو و کباب پز را دارید، بهتر است در مرحله اول با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید و  سپس برای خرید آن اقدام نمایید.

در ادامه با انواع کباب پز آپارتمانی و باربیکیو آشنا خواهید شد:

باربیکیو ذغالی

باربیکیو ذغالی، جزو محبوب‌ترین دستگاه‌های کباب پز می‌باشد. این وسیله به کمک ذغال حرارت مورد نیاز برای کباب کردن مواد غذایی مختلف را تامین می‌کند و تقریبا عملکردی شبیه به همان منقل‌های قدیمی دارد، اما با این تفاوت که ظاهر آن‌ها به صورت تخصصی طراحی شده است. مدل‌های فن دار باربیکیو ذغالی، نیازی به باد زدن ذغال و مشتعل نمودن ذغال‌ها ندارد و از طرفی می‌توان به وسیله سینی طراحی و تعبیه شده در زیر ذغال‌ها، خاکستر ایجاد شده را به راحتی خالی کرد.

مزایا و معایب باربیکیو ذغالی شامل موارد زیر هستند:

    تولید دود زیاد     امکان استفاده در محیط‌های باز مانند ویلا، حیاط، بالکن و ...     نامناسب برای استفاده در محیط‌های بسته و آپارتمانی      باقی ماندن طعم خوش دود بر روی مواد غذایی کباب شده

باربیکیو گازی

کباب پزهای گازی، سوخت مورد نیاز خود را برای کباب کردن مواد غذایی، به وسیله گاز شهری تامین می‌کنند و این نوع از باربیکیوها به دلیل تولید دود کمی که از خود دارند، برای استفاده‌های آپارتمانی، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آیند. کباب پز گازی، قابلیت تنظیم درجه حرارت را داشته و این امکان را فراهم می‌سازد تا شما بسته به مقدار مواد غذایی، حرارت آن را به دلخواه تنظیم نمایید.

این نوع از محصول به دلیل این که بیشتر برای مصارف آپارتمانی مناسب می‌باشد، در دو مدل رومیزی و ایستاده طراحی و تولید شده‌ است. البته لازم به ذکر است که شما می‌توانید از بهترین باربیکیو گازی و تامین سوخت آن به وسیله کپسول‌های گاز مایع، از این دستگاه در پیک نیک نیز استفاده نمایید.

باربیکیو آجری

یکی از باربیکیوهای پرطرفدار، نوع آجری یا باربیکیو دست ساز است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقرون به صرفه بودن، زیبایی و استفاده آسان آن اشاره کرد. می‌توانید با بهره گیری از این باربیکیو در فضاهایی مانند باغ، بالکن، حیاط و ویلا فضای خود را زیباتر کنید.

نکاتی برای خرید باربیکیو

جنس

جنس بدنه باربیکیو یا کباب پز باید کاملا ضد زنگ باشد و از طرفی باید مقاومت چشم‌گیر و قابل توجهی از خود در برابر رطوبت نشان دهد. باربیکیوهایی که جنس بدنه آن‌ها از آهن می‌باشد، به دلیل قیمت پایین‌تر، برای مصرف کننده انتخاب بهتری به حساب می‌آیند، اما با گذشت زمان ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهند و شما مجبور می‌شوید تا مجددا اقدام به خرید کباب پز کنید که همین امر موجب می‌شود تا هزینه‌های بیشتر را برای داشتن یک باربیکیو پرداخت کنید.

نوع سوخت باربیکیو

همان طور که پیش‌تر گفتیم، حتما باید در زمان خرید کباب پز به تامین سوخت آن فکر کنید. برای مشخص کردن نوع سوخت باربیکیو بهتر است، محل قرارگیری آن را مشخص کنید. برای مثال کباب پزهایی که ذغال حرارت مورد نیاز کباب شدن مواد غذایی را تامین می‌کند، گزینه مناسبی برای استفاده‌ آپارتمانی به شمار نمی‌آیند.

ابعاد و اندازه درست باربیکیو

از دیگر مواردی که باید هنگام خرید باربیکیو به آن توجه داشته باشید، ابعاد و اندازه محل قرارگیری باربیکیو می‌باشد. برای مثال اگر تصمیم داشته باشید که از باربیکیو در بالکن و تراس استفاده نمایید، بهتر است بسته به متراژ تراس و بالکن، سایز مناسبی از باربیکیو را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از باربیکیو در مجاورت آلاچیق و در حیاط ویلا بهره‌مند شوید، باید به سراغ مدل‌های ایستاده بروید.

البته لازم به ذکر است که باید در مورد انتخاب ابعاد و اندازه کباب پز بدانید، در هر دفعه برای استفاده از باربیکیو شما نیاز دارید که بدانید چه مقدار و چه حجم از مواد غذایی را کباب می‌کنید؛ زیرا این مسئله نیز می‌تواند بر روی انتخاب سایز باربیکیو تاثیر بگذارد.

صفحه گریل

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید باربیکیو باید به آن دقت کنید، جنس صفحه‌های گریل است. در حقیقت مهم‌ترین بخش باربیکیو که در طبخ و آماده‌سازی غذا تاثیر زیادی دارد، دارا بودن صفحه گریل می‌باشد. صفحات گریل در 2 مدل مسطح و شبکه‌ای ساخته می‌شوند، این صفحات از جنس‌های استیل، چدن، آهن، روکش لعاب یا تفلون در بازار موجود هستند.

سخن پایانی

با توجه به زیاد بودن مدل باربیکیوها در بازار، قطعا انتخاب بهترین باربیکیو آسان نخواهد بود. همان‌طور که می‌دانید آماده سازی کباب و استفاده از باربیکیو در ایران از زمان‌های گذشته تا امروز طرفداران زیادی دارد.

پخت کباب نیاز به داشتن امکانات و تجهیزات رستورانی دارد؛ به همین دلیل خرید بهترین باربیکیو اهمیت بالایی خواهد داشت.

همچنین برای اطلاع از قیمت فروش باربیکیو ، قیمت فروش انواع آتشدان و شومینه برقی میتوانید از سایت شومینه پدیده دیدن فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان