Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@17:14:06 GMT

پیگیری اختصاص ۵ میلیارد تومان جهت ایجاد خانه امن زنان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۶۴۲۴

پیگیری اختصاص ۵ میلیارد تومان جهت ایجاد خانه امن زنان

زهرا حبیبی گفت: پیگیری اختصاص مبلغ ۵ میلیارد تومان برای ایجاد خانه امن زنان در چهارمحال‌وبختیاری توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ زهرا حبیبی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست بانوان اقشار مختلف این استان، اظهار کرد: سعی شده است براساس اسناد بالادستی ابلاغی از وزارت کشور به استان همه امور، سعی شد فعالیت‌ها هدفمند انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری هفت کارگروه تشکیل شد، اولین کارگروه جمعیت است و سعی شد در این کارگروه‌ از ظرفیت دستگاه قضا استفاده شود تا اگر احیانا دستگاهی در امور محوله کوتاهی کند با آن‌ها به لحاظ قانونی برخورد شود.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دومین کارگروه کسب و کار پایدار است که سعی شده در این کارگروه از ظرفیت‌های دستگاه‌ها، تشکل‌ها و گروه‌های جهادی استفاده شود.
 
حبیبی عنوان کرد: الگوی سوم زن، حقوق و مسؤولیت بانوان، تحکیم بنیان خانواده و... دیگر کارگروه‌های هفتگانه هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: چندین کارگروه به صورت فعال با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی از شهرستان‌های مختلف در حال انجام کار هستند.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پیگیری اختصاص مبلغ 5 میلیارد تومان برای ایجاد خانه امن زنان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال 1401 انجام شده است.
 
حبیبی بیان کرد: اختصاص 5 میلیارد تومان برای تکمیل پارک بانوان واقع در پارک تهلیجان شهرکرد، اختصاص مبلغ 6 میلیارد تومان برای پارک بانوان بروجن، بلداجی و ملت شهرکرد، اختصاص مبلغ 2 میلیارد تومان برای طرح‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و... از دیگر اقدامات انجام شده است.
 
وی از تخصیص 2 میلیارد تومان برای طرح آموزش‌ مهارت‌های زندگی و طرح مشاوره برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اختصاص مبلغ 15 میلیارد تومان برای توان افزایی زنان سرپرست خانوار از محل اعتبارات استانی و اختصاص 10 میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل حوزه کشاورزی بانوان استان خبر داد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان اختصاص مبلغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ طرح تولیدی خدماتی و تغییر کاربری در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی و تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطائی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در رابطه با جلسه کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیشنهاد طرح‌های تولیدی و صنعتی با نظر اعضا و در راسای توسعه اشتغال و رونق اقتصاد منطقه به تصویب رسید.

وی افزود: این طرح‌ها توسط فرمانداری و شهرداری‌های پیرانشهر، نقده، سردشت، خوی، چالدران، میاندوآب، بوکان، باروق، چایپاره و مهاباد و همچنین جهاد کشاورزی آذربایجان غربی مطرح شدند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمامی طرح‌های مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی با نظر اعضا به تصویب رسید.

عطائی تصریح کرد: طرح های ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سرخانه، تولید تیرچه و بوک و قطعات بتنی، مجتمع خدمات رفاهی، تولید انواع شیشه های تزئینی، احداث سرخانه و بسته بندی میوه، گلخانه سبزی و صیفی، پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای، تولید کشمش و بسته بندی میوه خشک از جمله طرح های مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بودند.

وی بیان کرد: تصویب این طرح ها در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی گامی موثر در راستای توسعه بخش صنعت و عاملی برای ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه است.

کد خبر 750114

دیگر خبرها

  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند