Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امور بانوان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست از پرداخت تسهیلات توسط صندوق ملی محیط زیست به بانوان توانمند در حوزه محیط زیست با معیشت پایدار خبر داد.

به گزارش ایسنا، نجمه کمالی  در این باره گفت: با عنایت به تاکید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور مبنی بر اقدام جدی در حوزه کار آفرینی بانوان و حمایت از آنان و همچنین عضویت در کارگروه کسب و کار پایدار و اینکه بسیاری از مشاغل دوستدار محیط زیست با زندگی مردم در روستاها و مشاغل کشاورزی و دامداری و حفاظت و بهره برداری پایدار از طبیعت ارتباط دارد، بهترین فرصت است، تا مردم در زمینه حفاظت و بهره وری پایدار اکوسیستم، مشارکت داده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: از این رو اختصاص اعتبار برای توسعه کسب و کارهای کوچک در راستای حفاظت از اکوسیستمهای طبیعی ضرورت دارد و سبب خواهد شد علاوه بر افزایش سطح معیشت جوامع محلی وروستائیان، صیانت از محیط زیست کشور نیز محقق شود.

این مقام مسئول افزود: به این منظور، صندوق ملی محیط زیست آمادگی دارد تا در زمینه اجرای پروژه‌های محیط زیستی در قالب اعطای تسهیلات کم بهره همکاری کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، وی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور توانمندسازی اشتغال زنان در حوزه محیط زیست با رویکرد معیشت پایدار، کلیه متقاضیان دریافت تسهیلات از صندوق ملی محیط زیست می توانند درخواست‌های خود را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان ها ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محیط زیست وام صندوق ملی محیط زیست حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»