Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سارق منزل و مغازه که در پوشش متکدی اقدام به شناسایی و سرقت اماکن خصوصی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مهدی مهران فر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و مغازه‌های سطح شهر آشخانه موضوع با جدیت در دستور کار مأموران تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران به یک نفر متکدی در سطح شهر که با مراجعه به منازل و مغازه‌ها اقدام به گدایی می‌کرد مشکوک شده و سپس در حین سرقت منزل وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان خاطرنشان کرد: سارق با رفتن به درب منازل در پوشش متکدی اقدام به شناسایی اماکن کرده و سپس در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت می‌نمود که با هوشیاری مأموران دستگیر شد و در بازجویی‌های تخصصی به ۸ مورد سرقت مشابه اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ مهران گفت: یکی از راه‌های سارقان برای اماکن خصوصی شناسایی محل سرقت در پوشش متکدی بوده و از شهروندان می‌خواهیم تا ضمن هوشیاری و مراقبت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این رابطه بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دستگیری سارق حرفه ای خراسان شمالی پوشش متکدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد