Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد سمیعی روز دوشنبه در نشست خبری قرارگاه خبری شهید همدانی استانداری گلستان، افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای امیدآفرینی و اعتمادبخشی در جامعه بوده که رییس جمهور مردمی و مجموعه آن برای افزایش این مهم همت و انرژی زیادی به کار بسته‌اند تا این حس به مردم بیشتر دست داده و آینده خوبی برای آنها رقم زده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر حذر در تبلیغات شخص‌محور در هفته دولت که تاکید دولت سیزدهم است، گفت: این دولت معتقد است که عملکرد دولت با حذف تبلیغات شخص‌محور، به نمایش گذاشته شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان ادامه داد: علاوه بر این، برنامه‌های گرامیداشت هم از تشریفاتی باید خارج شده تا بیشتر ارتباط دو سویه بین مردم دولتمردان در راستای حل سریع مشکلات، تقویت شود.

سمیعی گفت: ۱۷ کمیته در قالب ستاد بزرگداشت هفته دولت در استانداری تشکیل شده است و در روزهای آینده اطلاعات و جمع‌بندی نهایی به اطلاع اصحاب محترم رسانه و مردم شریف استان خواهد رسید.

وی با اشاره تشکیل «قرارگاه خبری شهید همدانی» خاطرنشان کرد: تقویت انسجام و وحدت ملی و همدلی و همچنین هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و امیدآفرینی در جامعه از جمله اهداف تشکیل «قرارگاه خبری شهید همدانی» استان گلستان است.

سمیعی همچنین از اعلام دو هزار و ۴۷۹ طرح اعم از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی در این استان توسط دستگاه‌های اجرایی تاکنون خبر داد و گفت: این طرح‌ها در حوزه عمرانی هزار و ۱۱۶ مورد و در حوزه اقتصادی هزار و ۳۶۳ مورد است.

وی خاطرنشان کرد: جمع‌بندی نهایی طرح‌های قابل بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی هفته دولت به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز می شود.

هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ شهیدان محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدرضا باهنر نخست وزیر، با انفجار دفتر نخست وزیری از سوی اعضای گروهک تروریستی منافقان کوردل به شهادت رسیدند و

سالروز شهادت این دو شخصیت ارزنده و ماندگار در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی مبارزه با تروریسم نامگذاری شد.

برچسب‌ها استان گلستان هفته دولت گرگان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان هفته دولت گرگان استان گلستان هفته دولت گرگان دولت سیزدهم هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ هادی احمدی، صبح امروز در ارتباط زنده تصویری با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر گفت: در این انتخابات ۲۳۰ شعبه رای گیری در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

احمدی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان، واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز استان در این دور نیز همان راهبرد رهبر معظم انقلاب درقالب کلیدواژه «رسام» است که به رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، تاکید دارد.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ۶ حوزه انتخاباتی و ۷ نماینده دارد، اضافه کرد: در دور اول انتخابات، تکلیف ۵ حوزه و ۶ نماینده مشخص و اعتبارنامه‌ها به وزرات کشور ارسال شد.

احمدی گفت: فقط در حوزه گنبدکاووس، انتخابات به دور دوم کشیده شد که جمعه همین هفته ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: تبلیغات ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، از بامداد پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت