Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:33:59 GMT

حریم سوهانک بار دیگر از دست متصرفان آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۷۰۰۹

حریم سوهانک بار دیگر از دست متصرفان آزاد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجوی با اعلام خبر ساخت و ساز غیر مجاز در حریم سوهانک اعلام کرد: در تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی و عزاداری‌های سالار شهیدان، افراد سودجو و متخلف با سو استفاده از این ایام اقدام به ساخت بنا و ایجاد مسیر جهت احداث باغ کرده بودند که توسط عوامل اجرایی ناحیه ۱۰، بنای ساخته شده بطور کامل تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه یک افزود: پیش از این نیز از تصرف ۳ هزار متر زمین حریم در سوهانک توسط حریم‌بانان شهرداری منطقه یک جلوگیری شد و طی آن نیروهای حریم‌بان شرکت شهربان مستقر در ناحیه ۱۰ منطقه یک طی گشت‌زنی روزانه پس از مشاهده خط کشی و علامت‌گذاری حدود ۳ هزار متر از زمین‌های سوهانک توسط حریم‌خواران به قصد تصرف و ساخت و ساز، ضمن ثبت و گزارش این تخلف به شهربان و شهرداری منطقه، مانع از این اقدام غیرقانونی شدند.

حاجوی با تاکید بر حفظ حقوق شهر گفت: مدیریت شهری در حفظ و صیانت از حریم در راستای حفظ حقوق بیت المال، جلوگیری از تضییع حقوق شهر و شهرداری و مبارزه با زمین خواری از هیچ اقدامی فروگذار نیست و با کلیه تخلفات برخورد قاطعانه و قانونی انجام می‌دهد.

کد خبر 5563858

منبع: مهر

کلیدواژه: عاشورا منطقه یک شهرداری تهران شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان محیط زیست شورای شهر آتش نشانی اربعین حسینی آلودگی هوا میراث فرهنگی شهر تهران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب

 

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس راه و شهرسازی رودبارجنوب در حاشیه بازدید از اجرای مراحل آماده سازی زمین های طرح نهضت ملی مسکن گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین تامین زمین برای ساخت مسکن در این شهرستان، بعد از مراحل قانونی، آماده سازی زمین مورد نظر در دستورکار اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان قرار گرفت و ۵۵ هکتار زمین آماده واگذاری برای ساخت مسکن می شود.

محمدخانی در باره تعداد واجدان شرایط دریافت زمین در این شهرستان بیان کرد: در رودبار جنوب بعد از ثبت نام و پالایش اسامی متقاضیان بیش از  هزار نفر واجد شرایط دریافت زمین شناخته شده و به زودی روند واگذاری آن انجام می شود.

وی اضافه کرد: برای ساخت مسکن در رودبار جنوب قطعه بندی زمین به صورت خانه حیاط دار( ویلایی) در نظر گرفته شده و طبق قرعه کشی که از طریق سامانه ثبت انجام و قطعات زمین برای هر فرد مشخص می شود.

 بگفته رییس راه و شهرسازی رودبارجنوب  مردم در طرح نهضت ملی مسکن می توانند در کنار واگذاری زمین از تسهیلات مورد نیاز برای ساخت خانه استفاده کنند.

 

دیگر خبرها

  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد