Web Analytics Made Easy - Statcounter

روملو لوکاکو یک استوری در اینستاگرام اش منتشر کرد که از آن این طور برداشت شد که به بازی دیروز چلسی و تاتنهام واکنش نشان داده است.

روملو لوکاکو در همین تابستان به صورت قرضی از چلسی به تیم سابق اش اینتر، جایی که در آن دوران خوبی داشت بازگشت. گفته می شد روابط او با توخل خوب پیش نرفته است و او نتوانست در چلسی عملکرد درخشان اش در اینتر را تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد حواشی بازی دیشب چلسی و تاتنهام تمامی ندارد و تازه ترین اتفاق را روملو لوکاکو رقم زده است.

طرفداری | به گزارش فوتبال ایتالیا، روملو لوکاکو با انتشار یک استوری اینستاگرامی جنجال آفرید و یک جمله رمز آلود نوشت که از سوی طرفداران و اهالی فوتبال واکنش او به حواشی بازی دیشب چلسی و تاتنهام تعبیر شد. همه می دانند که روملو لوکاکو روابط بسیار دوستانه ای با آنتونیو کونته دارد و گفته می شود که یکی از دلایل عملکرد ضعیف لوکاکو در چلسی، روابط سرد با توماس توخلی سرمربی این تیم بوده است. از استوری لوکاکو که با پیامی معنادار و رمز آلود همراه بود این طور تعبیر شد که او به طرفداری از آنتونیو کونته برخواسته و به سرمربی سابق اش، توماس توخل کنایه زده است.

روملو لوکاکو در استوری اینستاگرامی اش گفت:

مردم وقتی نمی توانند شما را کنترل کنند، تلاش می کنند دیدِ دیگران را نسبت به شما کنترل کنند.

 

اخبار داغ 

درآمد قابل توجه شباب الاهلی از انتقال قرضی مهدی قائدی به استقلال هورا، شرزود تمیروف برای پرسپولیس گل زد! کریستین رومرو و کشیدن موهای مارک کوکوریا در صحنه گل دوم تاتنهام به چلسی / عکس استوری کونته خطاب به توخل: حقت بود به زمین می انداختمت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: چلسی و تاتنهام روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)

ناتانیل چالوبا گل اول چلسی را به ثمر رساند.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن