Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مسعود درستی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه واگذاری زمین دپوی خط 10 متروی تهران در منطقه 22 اظهار داشت: خط 10 متروی تهران طی چهار سال آینده به مرور و به صورت فازبندی به بهره‌برداری می‌رسد. طول این خط براساس بررسی‌های اولیه 43 کیلومتر و با 35 ایستگاه در نظر گرفته شده است که با انعقاد تفاهم‌نامه امروز طول خط 47 کیلومتر و تعداد ایستگاه‌ها به 36 مورد خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه توسعه تهران بیشتر به سمت غرب بوده تا شرق، گفت: خطوط هفتگانه مترو پوشش بهتری در حال حاضر در شرق تهران دارد و بخش‌های غربی در این زمینه ضعیف است و باید حمل و نقل عمومی آن را توسعه داد.

وی گفت:‌ منطقه 22 یک‌سوم ایستگاه‌های خط 10 را در آینده خواهد داشت و از 36 ایستگاه حدود 12 ایستگاه از خط 10 در منطقه 22 قرار خواهد داشت.

وی گفت: 10 خط از خطور شرقی غربی تهران محسوب می‌شود که در آینده در پیک ترافیک تعداد زیادی مسافر را جابجا خواهد کرد و کمک شایانی به حمل و نقل عمومی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسعود درستی مترو منطقه 22 منطقه 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری