Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@14:30:24 GMT

همایش «فقر و نابرابری آموزشی» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۸۱۷۶

همایش «فقر و نابرابری آموزشی» برگزار می‌شود

همایش «فقر و نابرابری آموزشی» هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ همایشی با عنوان «فقر و نابرابری آموزشی» با هدف بررسی شاخص‌ها و ابعاد فقر و نابرابری در نظام آموزشی کشور هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گفته دبیرخانه همایش فقر و نابرابری آموزشی، در این همایش که با همکاری انجمن‌های علمی، سازمان‌های مردم‌نهاد و خانه کارگر در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار خواهد شد، تقویت گفتمان اجتماعی نیروهای اجتماعی فعال در حوزه فقر و نابرابری آموزشی در راستای کمک به سیاستگذاری آموزشی کشور و ایجاد تعامل میان دولت و صاحب‌نظران و نهادهای مرتبط در راستای رفع عوامل ایجاد فقر و نابرابری در نظام آموزشی کشور از اهداف اصلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چالش‌های نظام آموزشی کشور، تجارب سمن‌ها در حوزه مدرسه‌یاری و چالش‌های آموزشی در دوران کرونا در سه پنل تخصصی با حضور کارشناسان، محققان و پژوهشگران از دیگر موضوعات مورد بررسی در این همایش است.

موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس در کنار انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات، انجمن جامعه‌شناسی ایران، انجمن اقتصاد ایران، بنیاد همدلان آینده‌نگر سیستان و بلوچستان، موسسه رشد دانش‌آموزان مناطق محروم (مردم)، بنیاد مهر تابنده، مجمع خیرین حامی توانمندسازی و مهارت‌آموزی، سازمان خیریه اسلامی بین‌المللی دفاع از حقوق کودکان (کافل)، مجمع خیرین بازماندگان از تحصیل تهران، انجمن روشنگران فردای کودک (ارفک)، مجمع خیرین بازماندگان از تحصیل، موسسه پویش جمعی خیر ایرانیان، موسسه توانمندسازی حاکمیت و جامعه از شرکت‌کنندگان در این همایش خواهند بود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فقر و نابرابری آموزشی آموزشی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر