Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:00:11 GMT

ایسنا رسانه‌ای مردمی و اثرگذار است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۸۱۸۷

ایسنا رسانه‌ای مردمی و اثرگذار است

ایسنا/البرز رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با اشاره به اینکه مجموعه خبرگزاری ایسنا رسانه‌ای مردمی است که بر ذهنیات افراد اثرگذار است، گفت: چنین رسانه‌هایی هستند که نقش پررنگی در شرایط حساس جامعه دارند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار سیدمحمدرضا موسوی زاده با حضور در دفتر البرز خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به مناسبت نکوداشت روز خبرنگار با اشاره به اینکه مصادف شدن روز خبرنگار با روز عاشورا حاوی پیام است، گفت: این دو از لحاظ محتوا در یک راستا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رسانه در اصل هر جا نقص وکمبود باشد حضور می‌یابد و رابط بین مردم و مسئولان است.

وی افزود: آنجا که دشمن فکر می‌کرد تفکر امام حسین را از بین برد حرکت زینبی آغاز شد و پایه های حکمت ظلم را سست کرد. در آنجا رسالت زینبی احساس رسوایی بود و اینجا رسالت رسانه امیدآفرینی، بازگو کردن وقایع در مسیر حق و اخلاق است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه خبرگزاری ایسنا رسانه‌ای مردمی است که بر ذهنیات افراد اثرگذار است، گفت: چنین رسانه‌هایی هستند که نقش پررنگی در شرایط حساس جامعه دارند. در بحث جراحی اقتصادی که بسیار حساس بود برای مردم با کمک رسانه‌ها شفافیت ایجاد شد.

وی با بیان اینکه امروز اصحاب رسانه البرز با تهدیدها و هم فرصت‌های زیاد روبرو هستند، اظهار کرد:  قلم فروشی، تهدیدی برای رسانه‌ها است و محتواسازی جزو فرصت‌های این قشر است.

موسوی‌زاده تصریح کرد: به شخصه مخالف شدید جلسات اطلاع رسانی یک طرفه هستم بلکه باید محتواسازی شود و در این مسیر همگرایی وجود داشته باشد. بنابراین رسانه به معنی انتقال خبر صرف را قبول نداریم و به دنبال محتواسازی هستیم.

وی افزود: در سازمان بسبج رسانه تمرکز از استان به شهرستان‌ها رسیده و گروه مطالبه گری و مستند سازی ثبت شده ما برای انتقال پیام در البرز برای انتقال خبر ۳۰۰ هزار نفر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه با انتقاد از مسئولین درباره برگزاری آئین نکوداشت روز خبرنگار، گفت: می‌شد روز خبرنگار را زودتر و مفهومی و با صلابت برگزار کرد اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد ولی به زودی سازمان بسیج رسانه از خبرنگاران تقدیر می‌کند.

وی افزود: تقدیر از خبرنگار باعث مستحکم‌تر شدن وی در کار می‌شود بنابراین باید به آن اهمیت داده شود. همگرایی مسئولان و نهادهای مختلف برای کار جمعی تقدیر از خبرنگاران ضروری است و جای تأسف دارد که این اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سید محمدرضا موسوی زاده روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری جایزه ملی البرز

عکاس علی احمدوند

دیگر خبرها

  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • حمله سگ بلاصاحب به پسر ۱۲ ساله در کرج