Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی با اشاره به کشف پنج هزار و ۵۶۱ دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) غیرمجاز در بیش از سه سال گذشته از سوی این شرکت اعلام کرد: استخراج‌کنندگان غیرقانونی رمز ار در این مدت ۳۸۱ میلیار ریال جریمه شدند.

آقای فرج نیا با اشاره به عملکرد مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز در حوزه این شرکت اظهار کرد: کارشناسان این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۲۲ مرداد ماه امسال نیز تعداد ۲۹۷ دستگاه و در سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز به ترتیب یک هزار و ۴۴، ۲هزار و ۶۹و ۲هزار و ۵۱ دستگاه ماینر را با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود شناسایی، کشف و ضبط کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تولید غیر مجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب می‌شود، گفت: ما برای مقابله با این تهدید نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشند.

وی با قدردانی از رسیدگی ویژه و سریع مراجع محترم قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی، از همکاری‌ها و خدمات بی‌شائبه نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان با شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی نیز (در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز) صمیمانه قدردانی کرده و اظهار داشت: کل پنج هزار و ۵۶۱ ماینر غیرمجاز مذکور، مجموعا از ۵۱۶ نقطه در شهرها، روستا‌ها و واحد‌های خدماتی و تولیدی کشف و با تشکیل صد‌ها پرونده، تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش داده شده اند.

آقای فرج نیا میزان انرژی برق مصرف شده توسط این مقدار ماینر را بر اساس محاسبات انجام شده، ۲۲ میلیون و ۵۷۱ هزار کیلو وات ساعت اعلام و گفت: برای این مقدار خسارت انرژی برق، بیش از ۳۸۱ میلیارد ریال بر مبنای دستورالعمل‌های وزارت نیرو جریمه در نظر گرفته شده که تاکنون بالغ بر ۹۸ میلیارد ریال از جرایم مذکور وصول شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف ماینر قاچاق شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی