Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل سرپرست هیات تیر وکمان استان اردبیل گفت: با هاهنگی مسئولین کشت و صنعت مغان به دنبال برپایی اردوی تیم ملی تیر کمان کشور در استان هستیم و آمادگی کامل خود را برای برگزاری این اتفاق مهم به فدراسیون اعلام می کنیم.

مسابقات آزاد تیراندازی با کمان استان اردبیل برگزار شد 

اکبر عبدلی سرپرست هیبت تیر و کمان استان اردبیل در گفت و گو با ایسنا، از برگزاری موفق مسابقات آزاد تیراندازی با کمان استان اردبیل، به میزبانی شهرستان پارس آباد در هفته گذشته خبرداد و گفت: این مسابقات در دو رده آقایان و بانوان برگزار و نفرات برتر این تورنومنت به مسابقات کشوری اعزام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از میزبانی شایسته هیات تیرو کمان شهرستان پارس‌آباد و مجموعه شرکت کشت و صنعت مغان در امر برگزاری مسابقات استانی افزود: با برگزاری موفق این تورنمنت به میزبانی پارس آباد با حمایت های کشت و صنعت مغان در خواست برپایی اردوی تیم ملی تیرو کمان را در استان اردبیل داریم به طوری که در صورت موافقت فدراسیون در آینده نزدیک این اتفاق مهم در استان رقم خواهد خورد.

به گفته عبدلی همچنین با برنامه ریزی های منسجم و پیگیری های منظم موافقت برگزاری کلاسهای مربیگری در استان اردبیل را از فدراسیون گرفته ایم که بزودی شاهد برگزاری این کلاس ها در سطح استان خواهیم بود.

 سرپرست ه‍یات تیراندازی با کمان استان اردبیل ادامه داد: همچنین در هفته تربیت بدنی از تاریخ ۲۶ مهر تا دوم آبان سال جاری شاهد برگزاری مسابقات استانی در تمامی رده های سنی و در بخش آقایان و بانوان خواهیم بود.


وی در پایان نفرات برتر مسابقات آزاد تیراندازی با کمان استان را که با حضور  ۴۰ کماندار در شرکت کشت و صنعت مغان به میزبانی هیات تیراندازی با کمان پارس آباد در رشته های ریکرو ، کامپوند و سنتی روز جمعه ۲۱ مرداد برگزار شد را به شرح زیر اعلام کرد.

در کمان سنتی رده سنی آزاد آقایان ایلیا رستم زاده، منصور نجفی، قادر پورقلی 
در رده بانوان این بخش آریانا دستگیری، مانا نجفی، آیناز محمدی اعلام کرد.

همچنین در ریکرو  رده سنی آزاد آقایان حمید افخمی، امیرحسین محمدی، محمد باقر جعفرزاده و رده  نونهالان پسر امیر حسین محمدی، آمین پارسا، نوید رشیدی و رده سنی آزاد بانوان مبینا نظری، ناهیده حمزه ارباب، زهرا مهری همچنین در رده ریکرو نونهالان دختر محدثه علیزاده، تارا فتحی، پانیذ سعادتی حائز رتبه شدند.


عبدلی ادامه داد: در رشته کامپوند رده سنی آزاد نیز آقایان عباس تیزکار، سینا حسین زاده ، آراز عزیزی در رده های برتر قرار گرفتتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم ملی تیروکمان تيروكمان اردبيل کشت و صنعت مغان تیراندازی با کمان استان کمان استان اردبیل کشت و صنعت مغان رده سنی آزاد پارس آباد هیات تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران که پنحشنبه در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست رکورد این ماده را بهبود بخشد.

عبدلی روز گذشته در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.

پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل