Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رئیس هیات کاراته استان یزد از برگزرای بزرگترین رویداد کاراته کشور تحت عنوان جام برترین برترین‎ها به مدت دو روز در بخش دختران و پسران خبر داد.

«علی کریمی» رئیس هیات کاراته استان یزد در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این خبر گفت: این مسابقات ما بین برترین‌های کاراته کشور به منظور تشکیل تیم‌های ملی پایه به مدت دو روز در دو بخش پسران و دختران در تاریخ‌های سوم و چهارم شهریورماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رقابت‌های برترین برترین‌های کاراته ایران در سه رده سنی پایه نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال پسران و دختران با حضور هشت نفر برتر رنکینگ لیگ کاراته وان ایران، مقام‌آوران مرحله سوم لیگ کاراته وان زنجان و مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان ۲۰۲۱، برگزار می شود.

رئیس هیات کاراته استان در پایان گفت: این رقابت ها در بخش پسران سوم شهریورماه و در بخش دختران چهارم شهریورماه برگزار خواهد شد و پس از برگزاری این مسابقات، دو نفر برتر هر وزن، راهی اردو های تیم ملی رده های سنی پایه خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كاراته تیم ملی کاراته ایران انتخابی تیم ملی کاراته استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 پس از پخش برنامه بلایند دیت یک شخصی به نام وینی که با پیگیرد وی همراه شد، حالا برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی منتشر شده که آنها از شرایط شان برای ازدواج می‌گویند. بخشی از این برنامه که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود