Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «هانس گروندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن در تازه‌ترین اظهارات درباره تحولات این کشور و آتش بس تمدید شده در آن گفت: طرف‌های درگیر در بحران یمن باید برای جلوگیری از بازگشت به دوران جنگ و آغاز روند برقراری صلح پایدار، تصمیمات اساسی اتخاذ کنند.

وی افزود: آتش بس در عرصه نظامی همچنان به صورت گسترده در یمن برقرار است و بیشتر قربانیان کنونی در این کشور به علت انفجار مهمات جنگی عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام سازمان ملل تصریح کرد: تمدید آتش بس موقت به ما اجازه داد تا برای دستیابی به آتش بس گسترده و فراگیر تلاش کنیم و من از هر دو طرف می‌خواهم که در این مسیر از خود آرامش و نرمش نشان دهند.

گروندبرگ خاطرنشان کرد: در پرونده بازگشایی راه‌ها در استان تعز هنوز پیشرفت ملموسی حاصل نشده است.

نماینده ویژه سازمان ملل در پایان گفت: باید برای پایان دادن به نزاع یمن و نه مدیریت کردن آن تلاش کنیم.

گفتنی است که با وجود تمدید دوباره آتش بس اعلام شده توسط سازمان ملل در یمن در روز دوم ماه جاری میلادی، ائتلاف متجاوز سعودی هنوز به تعهدات خود برای اجرای کامل بندهای توافق آتش بس پایبند نیست.

کد خبر 5564159

منبع: مهر

کلیدواژه: هانس گروندبرگ یمن ائتلاف متجاوز سعودی آتش بس یمن ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین اوکراین تایوان سوریه افغانستان سلمان رشدی ترکیه جنگ اوکراین لبنان داعش سازمان ملل آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات بازسای و تعویض خط لوله چدنی آب شرب در خیابان علامه مجلسی انجام شد.

وی افزود: پس از اتمام عملیات، پرسازی و ایمن‌سازی محل نیز اجرا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر، خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 749175

دیگر خبرها

  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور