Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم دبیر شامگاه دوشنبه در نشست معاونان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در محل دبیرخانه کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: هدف اصلی ما از برگزاری نشست کمک و پشتیبانی به برگزارکنندگان این کنگره است تا از برکات معنوی، اجتماعی و فرهنگی چنین رویدادهایی بهره کامل و کافی را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قرار بود کنگره در تابستان برگزار شود اما به دلایلی برگزاری آن با تأخیر روبه‌رو شده که زمان جدید برگزاری آن را هیئت رئیسه ستاد کنگره اعلام خواهند کرد.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل جز آخرین استان‌های کشور در برگزاری این رویداد معنوی است و امیدواریم با همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شده و از ثمرات و نتایج آن مردم استان بهره ببرند.

دبیر افزود: به هیچ وجه متولی اصلی برگزاری این رویداد بنیاد شهید و یا سپاه حضرت عباس (ع) نیست بلکه همه دستگاه‌ها و نهادها باید پای کار بیایند و تجهیزات و امکانات مورد نیاز اعم از خودرو و تجهیزات اداری مورد نیاز را در اختیار برگزارکنندگان این رویداد قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بهتر است تمام برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در نیمه دوم سال به یاد این شهدای گرانقدر مزین شود که نمونه آن تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان، آبرسانی به روستاها و دیگر طرح‌های عمرانی و خدماتی است که شایسته است به اسم شهدا و نام و یاد آنها مزین و در سطح استان به شکل ماندگار انجام شود.

دبیر اضافه کرد: ما به برکت شهدا روح معنوی را در این استان در ایام برگزاری این رویداد توسعه خواهیم داد و تلاشمان بر این است تا با دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و برگزاری رویدادهای متنوع به ویژه تولید فیلم، مستند، انیمیشن بتوانیم انتقال مواریث دوران دفاع مقدس را انجام دهیم.

وی با قدردانی از صدا و سیما در تولید انیمیشن شهید مرحمت بالازاده در ۵۲ قسمت و تولید تله‌فیلم، تله‌تئاتر و دیگر تولیدات رسانه‌های استانی و ملی را به یاد سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم خروجی همه این اقدامات به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کند.

دبیر به نزدیکی هفته دولت و ضرورت ارائه عملکرد یک ساله دولتمردان در قالب‌های متنوع اشاره کرد و ادامه داد: شایسته است در این هفته خدمات دولت در قالب جهاد تبیین برای عموم مردم بیان شده و تلاش مسئولان خدمتگزار با هدف جلب اعتماد بیشتر مردم ارائه شود.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل از دستگاه‌های اجرایی خواست تا در گرامیداشت روز کارمند، تجلیلی را از کارمندان انجام داده و نسبت به کاهش هزینه‌های اداری و کمک به کنترل تورم و نقدینگی کشور گام‌های اساسی را بردارند.

کد خبر 5564186

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اردبیل کاظم دبیر دستگاه های اجرایی کنگره شهدا کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل بنیاد شهید و امور ایثارگران جهیزیه عروس انیمیشن دفاع مقدس جنگ تحمیلی جهاد تبیین بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی محرم 1401 آمار کرونا روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران گرگان شیوع کرونا اردبیل دستگاه های اجرایی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم

دهم اردیبهشت ماه یادآور از خودگذشتگی‌های مردمانی دلاور که با مجاهدت خود تسلط و اشغال پرتغالی‌ها را در خلیج فارس پایان داد. به همین مناسبت در تقویم کشورمان این روز را روز ملی خلیج فارس نامگذاری کردند و به پاسداشت این روز همه ساله مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم کنگره‌ای که به همین مناسبت روز گذشته در سالن ورزش آزادی واقع در خیابان قدس شهرستان بوئین میاندشت برگزار شد را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

«دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد