Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@02:25:45 GMT

بزرگراه شهيد صياد شيرازي ايمن سازي شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۵۸۰۹

خبرگزاری آریا- سرپرست معاونت حمل و‌ نقل و ترافیك شهرداری منطقه 7 از نصب 200 شاخه گاردریل در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی  در جهت افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان خبر داد.
 به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، حسین حقی در این خصوص اظهار کرد: در راستای افزایش ایمنی و كاهش تصادفات خطرناك در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی این معاونت اقدام به نصب 200 شاخه گاردریل به متراژ 800متر طول كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان كرد: یكی از مهم‌ترین و رایج‌ترین روش‌های افزایش ایمنی در راه‌های اصلی و جاده‌ای كه مانع خروج وسایل نقلیه از جاده و یا سقوط از پرتگاه می‌ شود، نصب حفاظ‌های فلزی كناره‌ها و میانه‌های جاده‌ها (گاردریل) است كه نقش مهمی در كنترل ترافیك و ایمنی دارد.
معاون شهردار منطقه 7 در پایان تاكید كرد: نصب علائم فنی و هشدار دهنده اعم از گاردریل، تابلو‌های جهت نما و هاشور بر روی نقاط خطرزای گاردیل‌های موجود جهت تشدید ضریب ایمنی شهروندان خواهد شد.
انتهای پیام/حسین.ابویسانی


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بزرگراه شهید صیاد شیرازی ایمن سازی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا پوریافر درباره جزییات تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری با بیان اینکه این نقطه یکی از نقاطی بود که به دلیل باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبح‌گاهی می‌شد. گفت: درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

وی با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که‌ متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود گفت: با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

وی ادامه داد: باتوجه به انجام ایمن سازی و تعویض رمپ حدود ۴۳ میلیارد تومان هزینه این پروژه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی