Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:37:12 GMT

افتتاح ۸ پروژه شهرداری قرچک طی هفته دولت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۰۳۳۴

افتتاح ۸ پروژه شهرداری قرچک طی هفته دولت

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خرمی شریف عصر دوشنبه در جلسه بررسی پروژه‌های قابل‌افتتاح مدیریت شهری با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای تبلیغ اقدامات انجام‌شده است، اظهار کرد: محور فعالیت‌های دولت سیزدهم شفافیت و صداقت است و ما نیز باید در این راستا گام برداریم و اقدامات خود را باصداقت به مردم معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری در سال جاری برنامه‌های متعددی را در راستای ارتقای پروژه‌های عمرانی، المان سازی، آسفالت، بهسازی معابر و منظر شهری در دست اقدام داشته است و هم‌اکنون نیز به مناسبت هفته دولت پروژه‌هایی در جهت خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به شهروندان به بهره‌برداری خواهد رساند.

شهردار قرچک به پروژه‌های شهرداری در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، خدماتی و … اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه‌های حوزه فرهنگی در جهت ارتقای سرانه‌های فرهنگی، پردیس سینمایی است که در زمینی به متراژ ۱۰ هزار مترمربع با زیربنای ۱۱۰۰ مترمربع با سه سالن نمایش بااعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال در این هفته مبارک به بهره‌برداری خواهد رسید.

خرمی شریف گفت: یکی از پروژه‌های دیگر حوزه فرهنگی، نمایشگاه دائمی شهرستان است که در زمینی به متراژ ۱۲۰۰ هزار مترمربع با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع با ۴۰ غرفه بااعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: دو پروژه قابل‌افتتاح حوزه فضای سبز در جهت ارتقای سرانه‌های فضای سبز، پارک پرواز و پارک فردیس است که پارک پرواز به متراژ ۴ هزار مترمربع بااعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال در منطقه پویینک و پارک فردیس به متراژ ۴ هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال در منطقه فردیس است.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های حوزه خدماتی، پایانه اتوبوس‌رانی درون‌شهری است که در زمینی به متراژ ۳ هزار مترمربع با زیربنای ۱۵۰ مترمربع بااعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

خرمی شریف در پایان به افتتاح سه پروژه قابل‌افتتاح حوزه ورزشی و مدیریت بحران در جهت ارتقای سرانه‌های ورزشی همچون سوله‌های ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران پرواز، گوهردشت و فردیس اشاره کرد و اظهار داشت: سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران گوهردشت در زمینی به متراژ یک هزار مترمربع با زیربنای ۳۴۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۱۳ میلیارد ریال، سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران پرواز به متراژ ۴۵۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۱۹ میلیارد ریال و سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران فردیس در زمینی به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۶۰۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال در هفته گرامیداشت دولت هدیه شهرداری به شهروندان عزیز قرچک است.

کد خبر 5564226

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قرچک هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه محرم 1401 اربعین حسینی آمار کرونا روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا گرگان اردبیل هزار مترمربع با زیربنای بهره برداری خواهد زمینی به متراژ میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است

به گزارش خبرآنلاین،این درست که رئیس‌جمهور معتقد به حضور میدانی در سفرها استان‌ها است اما بهتر آن است که به جای اینکه هر ماه یک سفر به استانی صورت بگیرد و هزینه‌هایی نیز در برداشته باشد در تهران نشسته و دستورات را صادر کند و مدیران استانی پیگیری کارها را داشته باشند تا روند بهتری بر کارها حاکم شود.

یک فعال سیاسی اصولگرا در ارتباط با سفرهای استانی دولت به روزنامه آرمان ملی گفت: من نفس سفرهای استانی را کار مثبتی می‌دانم، اما اینکه رئیس‌جمهور و تیم همراهمش برای چند بار به یک استان سفر می‌کند بدین معناست که نتوانستند سیستمی را که مشکلات استان حل شود طراحی کنند. برای همین فکر می‌کنند می‌توانند با مراجعات مکرر این مشکلات را حل کنند.

محمد مهاجری گفت: همین که رئیس‌جمهور لازم می‌داند چند بار به یک استانی برود به این معنی است که اصل سفرهای استانی به یک سیستم تبدیل نشده و رفع مشکلات آنها صرفا با حضور شخص آقای رئیس‌جمهور قابل پیگیری است که نشان‌دهنده عدم کارآمدی بروکراسی حاکم بر دولت است.

وی بیان کرد: ‌سفرهای استانی دولت برای این است که کارنامه‌ ارائه کنند. وی تصریح کرد: اخیرا رئیس‌جمهور به یکی از استان‌ها رفت و اعلام کرد که چند صد پروژه را افتتاح کرده و بعد که اعتبار و بودجه مصرفی را اعلام کردند نشان می‌داد که بودجه هر پروژه 50 میلیون بوده است. رئیس‌جمهور برای پروژه 50 میلیونی باید به استان برود؟ حتی بخشدار یک شهر کوچک هم می‌تواند آن را افتتاح کند و نیازی به حضور رئیس‌جمهور نیست. به‌نظرم رئیس‌جمهور یک استراتژیست است و باید در مرکز کشور در ساختمان رئیس‌جمهوری از نخبگان استفاده کند و از مشورت آنها بهره‌مند شود و در جلسات سیاست‌گذاری حضور پیدا کند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900411

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی