Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رشاد شهردار کلاچای در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : اقدامات حوزه شهری بر اساس اولویت در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهدی رشاد شهردار کلاچای ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و قدردانی از زحمات این قشر در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه شهر کلاچای اظهار داشت : به مردم عزیز شهر کلاچای این اطلاع رسانی را عرض می کنم که  تیم جدید در شهرداری کلاچای مدت کمی است که شروع به کار کرده ،اما تمامی موارد و بحث های شهری رصد شده و بر طبق برنامه اولویت بندی گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی دو هفته آتی ،مجددا موضوع نهضت آسفالت در شهر کلاچای آغاز می شود ،افزود : برخی مشکلات در این حوزه وجود داشت که بحمدالله در حال مرتفع شدن است .زیر سازی ها انجام شده و به عنوان مثال در میدان گیل ۱۵۰۰ متر مربع زیر سازی در طی دو ماه اخیر به پایان رسیده و آماده آسفالت است.

رشاد اضافه کرد : شن ریزی و آماده سازی انتهای خیابان مفتح شمالی به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع انجام شده و در انتظار قیر دولتی برای آسفالت هستیم .همچنین لکه گیری در سطح شهر به دستور ریاست محترم شورای شهر  کلاچای و مجموعه شهری دوباره از سر گرفته خواهد شد .

وی با بیان اینکه زیباسازی شهر در  اولویت فعالیت های شهرداری قرار گرفته ،عنوان کرد : کلاچای یکی از زیباترین پارک های ساحلی کشور را داراست که در طول چند سال اخیر مورد بی مهری قرار داشته است و کاری برای بهسازی و زیباسازی آن انجام نشده بود ،مرمت و بازسازی این پارک در روزهای اخیر آغاز گردیده است.

وی ادامه داد : رنگ آمیزی جداول ،خط کشی معابر و فعالیت های روتین شهرداری ۸۰ درصد انجام شده است.پروژه ها ی عمرانی شهر کلاچای نیز اولویت بندی شده و ظرف سه ماه آینده یک پروژه عمرانی بزرگ در این شهر استارت خواهد خورد که در حال اخذ مجوزها از مراجع ذیصلاح هستیم.

وی با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب شهری که از دغدغه های مردم این شهر است ،گفت : مبحث آب شرب و فاضلاب در حیطه وظیفه شهرداری و شورای شهر نیست اما این امکان وجود دارد که شهرداری با نهادهای مربوطه تعامل در این زمینه داشته باشد.

رشاد ضمن قدردانی از رئیس اداره برق کلاچای گفت : جا دارد از همکاری ریاست محترم اداره برق کلاچای تشکر نمایم که در زمینه ی بحث نور و روشنایی معابر شهری همکاری لازم را با شهرداری این شهر دارند و معضل تاریکی برخی معابر و پارک ساحلی بزودی مرتفع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : بازار هفتگی کلاچای برای نخستین‌بار ساماندهی شده و تصمیم بر این است که بازار به نقطه ی دیگری جابجا شود که پس از کارشناسی لازم صورت می گیرد.

رشاد با بیان اینکه شهرداری کلاچای از سرمایه گذاران در این شهر استقبال می کند ،گفت : مجموعه شورا و شهرداری با روی گشاده و بدور از هر گونه چالش و مسایل سختگیرانه از سرمایه گذاران استقبال خواهد کرد و شهر کلاچای ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

شهردار کلاچای در زمینه ی پسماند این شهر عنوان کرد : حجم زیادی دپوی زباله داشتیم که با قراردادی که با کارخانه کود آلی منعقد شد در حال حاضر از بار مشکلات در این بخش کاسته شده است .

وی در پایان گفت : به مشکلات حوزه شهری واقف هستیم و ان شاء الله بر اساس اولویت ها این معضلات مرتفع خواهد شد.

 

خبرنگار: ماریا اخوان ماسوله

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار کلاچای شهر کلاچای خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از بسیج ماشین‌آلات برای اجرای مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در مجاورت پارک کوهستان در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته عملیات ساخت یک مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در سیل بند پارک کوهستان یزد به همت شهرداری و دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

محمدجواد آقایی، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد در این خصوص اظهار کرد: احداث این سیل بند با همکاری سپاه الغدیر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان، استانداری و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای تأمین ماشین آلات صورت گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مخزن ۱۶۰ هزار متر مکعبی در سیل بند پارک کوهستان اجرا شود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از روان آب‌های بالادست پارک کوهستان مدیریت شده و ایمنی شهر حفظ می‌شود.

کد خبر 748775

دیگر خبرها

  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند