Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی آسان تیم فوتبال یوونتوس در دیداری خانگی مقابل ساسولو به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از هفته نخست سری A ایتالیا، شب گذشته (دوشنبه) دو دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها از ساعت 23:15 به وقت تهران تیم فوتبال یوونتوس میهمانش ساسولو را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد تا اولین گام خود در فصل جدید را محکم برداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنخل دی‌‌ماریا بال آرژانتینی جدید یووه گل نخست این تیم را در دقیقه 26 وارد دروازه ساسولو کرد. پس از او دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب بانوی پیر در دقایق 43 از روی نقطه پنالتی و 51 دو گل دیگر به ثمر رساند. اتفاق مهم دیگر این بازی تعویض شدن دی‌ماریا در دقیقه 65 مسابقه بود، بعد از مصدومیتش از ناحیه زانوی پای چپ. این اتفاق نگذاشت که شروع درخشان ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن که با ثبت یک گل و یک پاس گل همراه بود، تا پایان بازی ادامه داشته باشد.

پیش از این بازی، در پرگل‌ترین دیدار هفته نخست تیم فوتبال ناپولی میزبانش هلاس ورونا را با نتیجه 5 بر 2 شکست داده بود. کِواراتس‌خلیا در دقیقه 37، ویکتور اوسیمهن در دقیقه 3+45، پیوتر زیلینسکی در دقیقه 55، استانیسلاو لوبوتکا در دقیقه 65 و متئو پولیتانو در دقیقه 79 گل‌های ناپولی را به ثمر رساندند. این در حالی بود که هلاس ورونا زودتر به گل رسیده بود و در دقیقه 29 توسط کوین لازانیا دروازه ناپولی را باز کرد. دیگر گل تیم میزبان هم در دقیقه 48 به وسیله توماس آنری به ثمر رسید.

به این ترتیب بعد از 51 سال هفت نخست سری A بدون حتی یک تساوی آغاز شد و هر 10 بازی برنده داشت.

سری A| رم و لاتزیو فصل را با پیروزی استارت زدند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دی ماریا سری A یوونتوس دی ماریا سری A یوونتوس هفته نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی