Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: کسب عنوان قهرمانی تیمی در بخش زنان و مردان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نتیجه یک کار تیمی بود.

مهرداد علی‌قارداشی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایران اکونومیست درباره سطح بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار داشت: در این رقابت‌ها در بخش انفرادی مردان ۲۵ کشور و در تیمی ۱۴ کشور و در بخش انفرادی زنان نمایندگان ۱۵ کشور و در تیمی ۱۰ کشور حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد کشورهای شرکت کننده در این بازی‌ها در تنیس روی میز بیشتر از رشته‌های دیگر بود.

وی افزود: تنیس روی میز یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های دنیا محسوب می‌شود و همواره در هر رقابتی حداقل ۵۷ کشور شرکت می‌کنند. یکی از شلوغ‌ترین رشته‌های ورزشی در مسابقات دانشجویان، کارگری، نیروهای مسلح و ناشنوایان تنیس روی میز است. مسابقات معلولان نیز در چهار رشته در بازی‌های اسلامی برگزار شد که یکی از آنها تنیس روی میز بود و این امر به دلیل پرمخاطب بودن این رشته در جهان است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: در این بازی‌ها در بخش تیمی مردان در سید یک مسابقات بودیم و باید قهرمان می‌شدیم و به این مقام رسیدیم. اما آیا فردی که قوی‌ترین و بالاترین سید را دارد، می‌تواند همیشه در تمامی مسابقات قهرمان شود؟ اینگونه نیست.

وی اضافه کرد: در بخش انفرادی مردان «ابراهیم» از سنگال با رنکینگ ۵۰ نفر اول مسابقات بود؛ اما اصلا به مدال نرسید. وی حذف  شد و به بازیکن قزاقستان باخت و کار نیما عالمیان راحت شد. ندا شهسواری که در بخش انفرادی به نقره رسید، سید چهارم مسابقات بود. این نشان می‌دهد که نمایندگان ایران از تمامی فرصت‌ها و لحظه‌ها به خوبی استفاده کردند.

علی‌قارداشی یادآور شد: شهسواری نفر اول مسابقات با رنکینگ ۸۰ جهان از ترکیه را شکست داد و فینالیست شد. این موضوع نشان می‌دهد که وی فراتر از خود بازی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پنج سال از قهرمانی قبلی ما در بازی‌های اسلامی می‌گذرد. در طول این پنج سال تغییرات زیادی در کار اجرایی و حتی هزینه‌های زندگی رخ داده و بسیار سخت شده است اما با این وضعیت با کشورهایی رقابت کردیم که رئیس فدراسیون تنیس روی میز آن کشور، وزیر اقتصادشان نیز هست. طبیعتا شرایط آنها بهتر از ماست؛ اما ما هم با برنامه‌ریزی، نظم، کار تیمی، مدیریت منابع انسانی و بودجه بندی مناسب به قهرمانی این بازی‌ها رسیدیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: یکی دیگر از موفقیت‌های این رشته در قونیه حضور سه داور و یک سرداور بود. در دوره‌های گذشته سهمیه ما در کسب کرسی‌ها صفر یا یک بوده؛ اما اکنون با وجود تحریم‌ها و شرایط سخت سهمیه ایران بیشتر شده است. توانستیم کرسی مهم دبیرکلی آسیا را بدست بیاوریم. همه این موفقیت‌ها نتایج کار تیمی است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مهرداد علی قارداشی ، نیما عالمیان ، بازی های کشور های اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مهرداد علی قارداشی نیما عالمیان بازی های کشور های اسلامی رئیس فدراسیون تنیس روی میز بخش انفرادی کار تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

 استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در این رقابت‌ها آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره، کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره، ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره، آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز و ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسور‌های کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور