Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: جهاد دانشگاهی لرستان کار ارزشمند جهادی را با راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری انجام داده است.

دکتر محسن اسدبیگی به مناسبت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان بازدید کرد و با تبریک سالروز تشکیل این نهاد اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان مولد انقلاب نقش مهمی در توسعه کشور به صورت جهادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه سلامت در خدمت نیازهای مردم و نظام سلامت است، افزود: یکی از مواردی که این نهاد به آن ورود پیدا کرده است مساله درمان ناباروری است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: متاسفانه ناباروری در استان بسیار شایع است و جهاد دانشگاهی لرستان کار  ارزشمند جهادی را با راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری انجام داده است.

اسدبیگی بیان کرد: راه‌اندازی این مرکز، سبب شده از سرگردانی بیماران به کلان‌شهرها جلوگیری شود.

وی بیان کرد: تقویت موضوع درمان ناباروری در استان ضروری است و باید برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان لرستانی از ظرفیت خیرین و بنیاد برکت استفاده کرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آمادگی دارد چنانچه بیمارانی نیازمند به کمک دارند در این راستا حمایت کنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر اسدبیگی به همراه همکاران از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان بازدید کرد و اقدام جهاددانشگاهی لرستان را در این خصوص مورد تحسین قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی دانشگاهی ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان انقلاب دانشگاه علوم پزشکی لرستان ایسنا لرستان جهاد دانشگاهی لرستان مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند