Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:52:11 GMT

طرح چله نوکری و خدمت در استان بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۲۶۱۰

طرح چله نوکری و خدمت در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از حجت الله پارمان افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده طرح چله نوکری و خدمت در سه بخش شُنبِه و طسوج شهرستان دشتی، ریز و انارستان شهرستان جم و بخش ارم شهرستان دشتستان در دست اجرا است.

وی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده در زمان حاضر ۱۵۰ عضو در قرارگاه چله نوکری و خدمت حضور دارند که ۵۰ نفر از آنها ثابت و بقیه به‌صورت فراخوانی با داشتن تخصص‌های مختلف همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارمان بیان کرد: در این طرح سه گروه در حوزه‌های عمرانی و اشتغال‌زایی، درمان و سلامت، فرهنگی و اجتماعی، مطالبه‌گری و آموزش فعالیت می‌کنند.

مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر اظهار کرد: تلاش می‌شود با به حرکت درآوردن ظرفیت‌های بومی منطقه طرح چله نوکری و خدمت در مناطق یاد شده اجرا شود. 

وی یادآور شد: این طرح با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در استان بوشهر در دست اجرا است.

پارمان، به ایجاد ۴۰ شغل خرد و خانگی از سوی این قرارگاه در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: امسال طرح تعمیر و سرویس ۷۲ کولر گازی انجام و سه مدرسه یک کلاسه در بخش بوشکان ساخته شد، همچین ۲ مدرسه نیز در روستاهای محروم صبا و جَرّه بخش سعدآباد برای سال تحصیلی جدید آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر امسال آبرسانی به هفت روستا را انجام داده است، ادامه داد: همچنین ۲ بیمارستان صحرایی در بخش‌های ارم و بوشکان راه‌اندازی و ۳۰ پزشک متخصص نیز به مناطق محروم اعزام شدند.

مجموعه قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت نقاط محروم را شناسایی و گروه‌های متخصص مختلفی را تشکیل داده تا به مردم این مناطق خدمت کنند.

برچسب‌ها بوشهر موکب اربعین دشتستان شهرستان دشتی گروه های جهادی اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر موکب اربعین دشتستان بوشهر موکب اربعین دشتستان شهرستان دشتی گروه های جهادی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛  فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری و به مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

دیگر خبرها

  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین