Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-01@13:22:16 GMT

شهادت یک مامور در درگیری با اشرار مسلح + تصویر

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۲۶۳۷

باشگاه خبرنگاران نوشت: در درگیری ماموران انتظامی و اشرار در زهکلوت یک مامور به شهادت رسید.

گروهبان یکم اسماعیل جلالی فرزند ابراهیم جلالی عباس از اهالی روستای محمداباد دهگاوی بخش نگین کویر، در درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه عملیاتی (پنگ) در جازموریان زهکلوت به فیض شهادت نائل آمد و یک مامور دیگر هم مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شب گذشته ماموران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: طی این درگیری استواریکم اسماعیل جلالی صدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردارعبدالرضا ناظری گفت: شامگاه دوشنبه ۲۴مرداد ماه ماموران گشت پایگاه عملیاتی شهید فرزان مستقر در روستای پنگ شهرستان رودبار جنوب (مرز استان کرمان و سیستان بلوچستان) هنگام پایش خودرو‌های عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی تویوتا سفید رنگ با پلاک مخدوش حامل قاچاقچیان مسلح که قصد خارج شدن از روستا به سمت رودخانه چاه علیشاه را داشتند مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود:قاچاقچیان مسلح به سمت ماموران انتظامی تیر اندازی و منجر به مجروحیت استوار یکم اسماعیل جلالی صدر شد.

این مقام ارشد پلیس استان تصریح کرد: با توجه به شدت جراحت، اقدامات درمانی موثر واقع نشد و این مامور فداکار پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید گرانقدر بیان داشت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر شهید به زودی اعلام خواهد شد.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج گفت: پیکر پاک و مطهر شهید اسماعیل جلالی ابتدا از میدان انقلاب تا میدان ولایت شهر فهرج تشییع و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش روستای محمدآباد نگین کویر منتقل می‌شود.

وی ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم شهیدپرور شهرستان فهرج جهت حضور پرشور در مراسم استقبال، تشییع و تدفین بیان کرد: ساعت دقیق این مراسم متعاقبا به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج گفت: پیکر پاک و مطهر شهید اسماعیل جلالی ابتدا از میدان انقلاب تا میدان ولایت شهر فهرج تشییع و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش روستای محمدآباد نگین کویر منتقل می‌شود.

وی ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم شهیدپرور شهرستان فهرج جهت حضور پرشور در مراسم استقبال، تشییع و تدفین بیان کرد: ساعت دقیق این مراسم متعاقبا به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

 

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: اسماعیل جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۶ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشته دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت