Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:05:20 GMT

هشتمین دوره جایزه جهانی اربعین فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۲۷۳۱

هشتمین دوره جایزه جهانی اربعین فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با توجه به ظرفیت معنوی بی‌نظیر و ارزشمند اربعین سید و سالار شهیدان، حسین بن علی علیه السلام که با راهپیمایی میلیونی شیفتگان آن حضرت از سراسر جهان همراه است، در سال ۱۳۹۳ تصمیم به برگزاری مسابقه‌ای فرا ملی گرفت تا جلوه‌های این رویداد عظیم فرهنگی، دینی و بین‌المللی را به نحوی شایسته به جهانیان معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، دبیرخانه جایزه جهانی اربعین در این سازمان ایجاد و نخستین دور این جایزه با موضوع عکس برگزار شد. در پی استقبال گسترده شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از این جایزه، در ادوار بعدی، با افزوده شدن موضوعات عکس، فیلم، سفرنامه، فعالان فضای مجازی و تألیف و ترجمه، جایزه جهانی اربعین در ابعاد گسترده‌تری معرفی شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی «جایزه جهانی اربعین» به نشانی intlarbaeen.com، آثار خود را تا (۳۱ شهریورماه) به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جایزه جهانی اربعین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جایزه جهانی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران در بخش بانوان جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.    ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.   مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.   سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هریک جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.   به نفرات اول تا سوم مسابقات علاوه بر جوایز نقدی بن خرید غیر نقدی نیز پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند
  • پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران