Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح گنبدکاووس در هفته دولت، ۱۰۳ پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه سه هزار و ۵۶۰ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال و ۷۵ پروژه اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا با هزینه هزار ۴۷۲ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌برداری در بخش‌های مختلف و توسط ادارات و نهادهای مختلف گنبدکاووس از جمله آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق، حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، گاز، جهادکشاورزی، بهداشت و درمان، شهرداری‌ها، صنعت، معدن و تجارت، مخابرات و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام شده است.

دهرویه بابیان اینکه طرح‌های قابل افتتاح حوزه اقتصادی نیز توسط بخش خصوصی و با کمک تسهیلات بانکی دولت انجام شده ادامه داد: با افتتاح مجموعه پروژه‌های عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس برای ۷۹۵ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین گفت: در هفته دولت امسال علاوه بر پروژه‌های افتتاحی، عملیات اجرایی ۳۹ پروژه عمرانی با اعتبار پیش بینی شده ۲ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی افزود: شروع عملیات اجرایی درمانگاه خاتم الانبیاء با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال، آغاز گازرسانی به سه روستا با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و شروع عملیات اجرایی بوستان ویژه بانوان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها است.

دهرویه، خط تولید مرغ گوشتی مادر، سلیوی نگهداری غلات، مجتمع خدماتی و رفاهی، سه حلقه چاه آب آشامیدنی و ساختمان پلیس راه آهن اینچه برون را از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح گنبدکاووس در هفته دولت اعلام کرد.

وی با تبریک در پیش بودن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این هفته بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته و نیز عملکرد یکساله دولت مردمی آیت‌الله رییسی در قالب جهاد تبیین است.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار گنبدکاووس گنبدکاووس میلیارد ریال هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _چهاردهم اردیبهشت_ در نشست با در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران، اظهار کرد: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری‌های استان است.

وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده‌است، گفت: دغدغه ما مصرف بهینه تخصیص‌های مذکور و جهت‌دهی به سمت پروژه‌های عمرانی است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان لیستی از پروژه‌های عمرانی در جهت بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی اعتبارات پروژه‌ها اختصاص یابد.

کد خبر 750359

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز