Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یکی از رانندگان مالک ناوگان فرسوده معتقد است طرح نوسازی ناوگان فرسوده از ابتدا به صورت نادرست اجرا شد که اکنون موجب بروز مشکلات عدیده ای شده است.

به گزارش تین نیوز، وی با بیان این مطلب در بخش نظرهای کاربران پایگاه خبری تحلیلی تین نیوز نوشت: هدف از اجرای این طرح حذف و اسقاط ناوگان فرسوده و جایگزینی با ناوگان به روز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راننده فرسوده سوار ادامه داد: به دلیل اجرای نادرست طرح،  علت اصلی اجرای آن یعنی حذف اسقاط ناوگان فرسوده تحت شعاع قرار گرفته که این اتفاق اگر رخ دهد نه تنها دیگر اجرای این طرح هیچ گونه مزیت اقتصادی و زیست محیطی و ایمنی برای کشور نخواهد داشت و ناوگان فرسوده ای از چرخه حمل و نقل حذف نخواهد شد بلکه ازدیاد کامیون وارداتی به افت بیشتر کرایه ها و درآمد رانندگان و ناتوانی آنها در دخل و خرجشان منجر خواهد شد.

وی عنوان کرد: نکته بسیار مهم دیگر که به هنگام تصویب این طرح مورد توجه قرار نگرفته آن است که کامیون نو یا با حداکثر سه سال سن که از کشورهای اروپایی وارد ایران می شود دارای موتور با استاندارد آلایندگی یورو 6 است که سوخت موجود در کشورمان در خوشبینانه ترین حالت برای موتورهای با استاندارد آلایندگی یورو چهار هست که آن هم در خیلی از جایگاه های سوخت کشور موجود نیست و ادبلوی تولید شده در کشور هم فاقد هرگونه استاندارد اجباری و کاملا بدون کیفیت است.

این راننده افزود: همین موضوع موجب صدمه موتور کامیون های وارداتی در حال فعالیت شده و ایرادات مکرر و خرابی های متعدد این کامیونها  نیز هزینه های زیاد دیگری به رانندگان خریدار این کامیون ها وارد خواهد کرد که ای کاش به هنگام تصویب این طرح در نظر گرفته می شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین حمل و نقل کشورهای اروپایی واردات کامیون ناوگان فرسوده نوسازی ناوگان فرسوده نوسازی ناوگان فرسوده باری درآمد رانندگان فرسوده سواران واردات کامیون سه سال ساخت واردات کامیون دست دوم اروپایی نوسازی ناوگان فرسوده جاده ای واردات کامیون خارجی ناوگان فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با تایید نهایی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی عملا برای نخستین بار دلالی‌های مخرب بازارهای ارز، طلا، مسکن و خودرو مشمول مالیاتی بازدارنده می‌شوند. - اخبار سیاسی -

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی ، بیان کرد: در جلسات علنی هفته گذشته مجلس ایرادات مالیات بر سوداگری بررسی و انجام شد و طبق روال قانونی طرح برای بررسی و تایید به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

زمان پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه مشخص شدوی با تاکید بر اینکه با تایید نهایی این طرح ، عملا برای نخستین بار دلالی‌های مخرب بازارهای ارز، طلا، مسکن و خودرو مشمول مالیاتی بازدارنده می‌شوند، گفت: این قانون بیش از 100 سال است که در بیش از  140 کشور جهان اجرا می‌شود که با تبدیل شدن این طرح به قانون ما نیز آن را در کشور اجرا خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:با تبدیل شدن این طرح به قانون و اجرای درست و دقیق آن ، بساط سوداگری و دلال بازی از این بازارها تا حد زیادی جمع می‌شود.

طغیانی با اشاره به انتشار برخی از اخبار در فضای مجازی بیان کرد:طبیعی است که ذی نفعان اصلی با انتشار اخبار ناقص و بدون ذکر معافیتهای گسترده و حذف تورم از عایدی و غیره اذهان عموم مردم را مشوش کنند. لذا لازم است با انتشار اخبار درست به مردم اطلاع رسانی شود.

وی در توضیح اینکه طرح مالیات بر سوداگری چه کسانی را هدف گرفته است؟ گفت: در اصلاحیه‌ای که جهت مرتفع کردن نظر شورای نگهبان در کمیسیون صورت گرفت، تصریح شد که تنها 5دهم درصد از تراکنش‌های مرتبط با حساب‌های غیرتجاری افراد که بالاترین اعداد را داشته باشند مورد بررسی قرار می‌گیرند، بنابراین این‌طور نیست که این قانون تمام مردم را شامل شود.

نماینده اصفهان در مجلس گفت: البته یک شائبه درباره این بخش از طرح وجود داشت که این نیم‌دهم درصد آیا ناظر به اشخاصی است که بالاترین تراکنش‌ها را داشتند یا اینکه ناظر به کل جمعیت کشور است که ما توضیح دادیم ملاک ما در بررسی‌ها، کل جمعیت کشور است، به‌عبارت دقیق‌تر اگر جمعیت کشور را 85 میلیون نفر در نظر بگیریم، تنها حساب غیرتجاری 42 هزار و 500 نفر از اشخاصی که بالاترین تراکنش‌ها را در این دسته از حساب‌های بانکی خود داشته باشند، مورد بررسی قرار می‌گیرد و سایر مردم از بررسی‌ها معاف هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها