Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-به گزارش از روابط عمومی شرکت گاز خراسان شمالی،  حسن رضا میربلوکی در این‌باره اظهار داشت: این طرح ها شامل گازرسانی به 2 روستا، چهار شهرک روستایی، چهار پاسگاه مرزی  و 25 واحد صنعتی است.

وی افزود: گازرسانی به روستای رشوانلو در شهرستان شیروان و روستای هوشان در شهرستان مانه و سملقان در حال انجام است و با اجرای این طرح 99 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میربلوکی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت گازرسانی به شهرک روستای سوخسو هاشم در شهرستان راز و جرگلان، شهرک روستای گلی، شهرک روستای قره نوده و شهرک روستای پسرکانلو در شهرستان بجنورد با جمعیت حدود 600 نفر افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: عملیات گازرسانی به 11 واحد صنعتی در شهرستان بجنورد، پنج واحد صنعتی در اسفراین، چهار واحد صنعتی در شیروان، 2 واحد صنعتی در گرمه و شهرستان های فاروج، جاجرم و مانه و سملقان هر کدام با یک واحد صنعتی در هفته دولت افتتاح می شود.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین چهار پاسگاه مرزی شامل پاسگاه خیرآباد، کاریز، قره قانلو و بکسو از گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری خراسان شمالی 100 درصد است افزود: تاکنون 750 روستا از نعمت گاز برخوردارند و ارتقای درصد بهره مندی خانوارهای روستایی به 99.2 درصد رسیده است.

شرکت گاز خراسان شمالی دارای 348 هزار مشترک است و گازرسانی به 34  جایگاه "سی ان جی" و 16 شهرک صنعتی استان انجام شده است.

 با پایان عملیات گازرسانی به 25 شهر و 750 روستا و اجرای بالغ بر هفت هزار و 512 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب بیش از 182 هزار و 872 عدد انشعاب، استان خراسان شمالی در جمع سه استان پیشرو در زمینه گازرسانی قرار گرفته است.

تاکنون به 310 واحد صنعتی و 15 شهرک صنعتی استان گازرسانی شده است که این استان در این حوزه رتبه دوم کشوری را در سال گذشته کسب کرده است.

نیروگاه برق سیکل ترکیبی شیروان، پتروشیمی خراسان (بجنورد)، آلومینای ایران (جاجرم)، ریخته گری و لوله گستر اسفراین از جمله صنایعی هستند که گاز طبیعی مصرف می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 36 طرح گاز رسانی بهره برداری خراسان شمالی واحد صنعتی خراسان شمالی شهرک روستای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده