Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@23:13:47 GMT

انتشار رقم قرارداد پرسپولیسی‌ها و ابهام در چند بخش

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۳۷۶۸

انتشار رقم قرارداد پرسپولیسی‌ها و ابهام در چند بخش

قرارداد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به صورت رسمی اعلام شد که در چند مورد ابهاماتی وجود دارد.

به گزارش مشرق، خصوصی سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران در حالی جریان دارد که ۱۵ درصد از سهام دو باشگاه در سال ۱۴۰۰ عرضه اولیه شد تا هواداران دو تیم بتوانند آن را خریداری کنند.

فروش عرضه اولیه سهام دو باشگاه سبب شد تا هر دو باشگاه بودجه نقل و انتقالات تابستانی خود را نسبت به گذشته به طور بی سابقه‌ای افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تنها یک هفته پس از اینکه اعلام کرد بابت حق پخش تلویزیونی بازی‌های این تیم اجازه لازم را به صدا و سیما نمی‌دهد در یکی از برنامه‌های ورزشی شبکه سوم سیما حاضر شد تا نشان دهد چندان هم روی این موضوع جدی نیست.

با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای دفاع از عملکرد خود در دوران مدیریت صحبت‌های ضد و نقیض مالی داشت که ابهاماتی را هم به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید:

رقم قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس فاش شد

نامه ارسالی باشگاه پرسپولیس به سازمان خصوصی سازی درباره میزان هزینه کرد برای قراردادهای فصل جاری منتشر شد که شامل چهار بند بود:

۱- مجموع قرارداد کادر فنی ایرانی (۱۴ نفر): ۳۳۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (معادل سی و سه میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان)

۲ - مجموع قرارداد کادر فنی خارجی (۳ نفر): ۴۱۰ هزار دلار

۳- مجموع قرارداد بازیکنان ایرانی (۲۲ نفر) ۱,۵۳۷,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (معادل یکصد و پنجاه و سه میلیارد و هفتصد و هشتاد و پنج میلیون تومان)

۴- مجموع قرارداد بازیکنان خارجی (۳ نفر): ۶۸۵ هزار دلار

این نامه در تاریخ ۲۴ مردادماه یعنی روز گذشته در حالی به امضای درویش رسیده است که طبق گفته وی، قرارداد «یورگن لوکادیا» مهاجم هلندی در آن گنجانده نشده است. قراردادی که پیش بینی می‌شود حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار دلار برای پرسپولیس آب خورده است.

درویش در بخش دیگری از صحبت‌هایش مدعی پرداخت ۴۲ میلیارد تومان از بدهی‌های سرخپوشان شد که در این نامه نیز به آن هیچ اشاره‌ای نکرده است.

نکته قابل تأمل دیگر عدم توجه به تیم‌های پایه و بودجه آنها است. آکادمی باشگاه پرسپولیس به عنوان بخش غیر قابل تفکیک در این نامه هیچ جایی ندارد و شفاف سازی در این مورد صورت نگرفت.

مسأله‌ای که در نامه ارائه شده از سوی مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آبی پوشان نیز مشهود است اما او فعلاً توضیحی در این باره نداده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت قرارداد بازیکنان باشگاه پرسپولیس مجموع قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سپاهان این دو روز دیگر(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

کد خبر 848202 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند