Web Analytics Made Easy - Statcounter



قرارداد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به صورت رسمی اعلام شد که در چند مورد ابهاماتی وجود دارد.

به گزارش مهر، خصوصی سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران در حالی جریان دارد که ۱۵ درصد از سهام دو باشگاه در سال ۱۴۰۰ عرضه اولیه شد تا هواداران دو تیم بتوانند آن را خریداری کنند.

فروش عرضه اولیه سهام دو باشگاه سبب شد تا هر دو باشگاه بودجه نقل و انتقالات تابستانی خود را نسبت به گذشته به طور بی سابقه‌ای افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تنها یک هفته پس از اینکه اعلام کرد بابت حق پخش تلویزیونی بازی‌های این تیم اجازه لازم را به صدا و سیما نمی‌دهد در یکی از برنامه‌های ورزشی شبکه سوم سیما حاضر شد تا نشان دهد چندان هم روی این موضوع جدی نیست.

با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای دفاع از عملکرد خود در دوران مدیریت صحبت‌های ضد و نقیض مالی داشت که ابهاماتی را هم به دنبال داشت.

نامه ارسالی باشگاه پرسپولیس به سازمان خصوصی سازی درباره میزان هزینه کرد برای قراردادهای فصل جاری منتشر شد که شامل چهار بند بود:

۱- مجموع قرارداد کادر فنی ایرانی (۱۴ نفر): ۳۳۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (معادل سی و سه میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان)

۲ - مجموع قرارداد کادر فنی خارجی (۳ نفر): ۴۱۰ هزار دلار

۳- مجموع قرارداد بازیکنان ایرانی (۲۲ نفر) ۱,۵۳۷,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (معادل یکصد و پنجاه و سه میلیارد و هفتصد و هشتاد و پنج میلیون تومان)

۴- مجموع قرارداد بازیکنان خارجی (۳ نفر): ۶۸۵ هزار دلار

این نامه در تاریخ ۲۴ مردادماه یعنی روز گذشته در حالی به امضای درویش رسیده است که طبق گفته وی، قرارداد «یورگن لوکادیا» مهاجم هلندی در آن گنجانده نشده است. قراردادی که پیش بینی می‌شود حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار دلار برای پرسپولیس آب خورده است.

درویش در بخش دیگری از صحبت‌هایش مدعی پرداخت ۴۲ میلیارد تومان از بدهی‌های سرخپوشان شد که در این نامه نیز به آن هیچ اشاره‌ای نکرده است.

انتشار رقم قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس و ابهام در چند بخش

نکته قابل تأمل دیگر عدم توجه به تیم‌های پایه و بودجه آنها است. آکادمی باشگاه پرسپولیس به عنوان بخش غیر قابل تفکیک در این نامه هیچ جایی ندارد و شفاف سازی در این مورد صورت نگرفت.

مسأله‌ای که در نامه ارائه شده از سوی مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آبی پوشان نیز مشهود است اما او فعلاً توضیحی در این باره نداده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • ابهام در اعزام تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس