Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد فتوحی فرماندار آبیک در نشست با روسای هیئات ورزشی این شهرستان گفت: شهرستان آبیک با تمام ظرفیت‌های موجود، در حوزه هی مختلف، به ویژه بخش‌های ورزشی مظلوم واقع شده و نبود زیرساخت‌های ورزشی در بخش بشاریات ملموس است.

وی افزود: وظیفه شهرداران و دهیاران فقط انجام امور عمرانی نیست و تخصیص اعتبار و پیگیری امور فرهنگی و ورزشی باید در دستور کار مجموعه مدیریت شهری و روستایی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آبیک اضافه کرد: مشکلات و مسائل تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه ورزش و جوانان را احصا و بی واسطه با مجموعه مدیریت ارشد شهرستان در میان بگذارید.

در این نشست مطالبات و درخواست هیئات ورزشی از جمله احداث فضا‌های ورزشی در شهرک‌ها و نقاط کم برخوردار، تکمیل و تجهیز استخر، اختصاص سالن به تیم‌های منتخب، کمبود زمین چمن مصنوعی و طبیعی، لزوم احداث محوطه برای سالن ها، حمایت از تیم‌های کارگری و شفاف سازی بودجه‌های ورزشی مطرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار آبیک زیر ساخت های ورزشی مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان دزفول از پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صادراتی در خوزستان گفت: گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح مشکل پرداخت نشدن تسهیلات به پایانه یادشده گفت: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان در این بازدید ۲ تن از معاونان خود را مسئول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

به گزارش مهر، پایانه گل و گیاه دزفول به عنوان نخستین پایانه گل و گیاه در جنوب غرب کشور در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسید و کلنگ زنی شد که هم اکنون این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6088683

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد