Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@11:04:23 GMT

ورزشگاه تختی آبادان میزبان دیدارهای صنعت‌نفت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۵۲۱۱

ورزشگاه تختی آبادان میزبان دیدارهای صنعت‌نفت شد

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم رقابت های لیگ برتر از روز پنج شنبه آغاز می شود که تیم فوتبال صنعت نفت روز جمعه در آبادان میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. روز گذشته اخباری درباره ابهام درخصوص برگزاری این مسابقه در استادیوم تختی آبادان مطرح شده بود که باعث برخی گمانه زنی ها شد.

در خبرها آمده بود که ورزشگاه تختی آبادان همچنان در جایگاه ویژه خود شاهد تعمیرات و اصلاح در استحکام است و در صورتی که پیمانکار این عملیات نتواند این بخش از ورزشگاه را که در بر گیرنده میهمانان، دوربین‌های صداوسیما و جایگاه خبرنگاران است را مهیا کند، نفتی‌ها نمی‌توانند در آبادان از آلومینیوم پذیرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عنوان شده بود که باشگاه صنعت نفت در صدد است تا ورزشگاه شهدای فولاد را برای این بازی در اختیار گیرد که اکنون مدیرعامل آبادانی ها مدعی شده با آماده شدن ورزشگاه تختی آبادان، بازی های تیم صنعت نفت در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

جهانگیر کی شمس  با تقدیر از تسریع در روند آماده سازی ورزشگاه تختی توسط پالایشگاه آبادان اظهار کرد: با دلسوزی و پشتکار حکیم قیم مدیرعامل پالایشگاه  آبادان و مدیر عملیات غیر صنعتی، ورزشگاه تختی آماده میزبانی مسابقات تیم صنعت نفت در لیگ برتر شد.

وی افزود: با توجه به زمان اندکی که برای آماده سازی ورزشگاه بود، با درایت و مدیریت پالایشگاه عملیات بازسازی به صورت سه شیفت در روز انجام شد که این نشان از تعهد به شهر توسط مدیریت پالایشگاه است.

مدیرعامل صنعت نفت آبادان گفت: ساختمان مرکزی ورزشگاه که دارای مشکلاتی بود مورد بازسازی اساسی قرار گرفت. اکنون ورزشگاه تختی آبادان آماده میزبانی از بازی های لیگ برتر است که در صورت موافقت سازمان لیگ، بازی روز جمعه صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر ورزشگاه تختی آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ