Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیربرنامه‌ریزی معاونت پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بررسی برنامه‌های پیش رو در خصوص ساماندهی مشاغل پر خطر مرتبط با موادخطرناک و مراکز خرید و فروش خودرو در تهران خبر داد.

سامان خلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای ساماندهی مشاغل پرخطر مرتبط با مواد خطرناک و ساماندهی مراکز خرید و فروش خودرو، نشست کارگروه پدافند غیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران بر گزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با بیان اینکه این نشست با حضور نمایندگانی از سازمان پدافند غیر عامل کشور، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران تشکیل شد گفت: در این نشست در ابتدا گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مرتبط با موضوعات پدافند غیر عامل مطرح شد. 

بیشتر بخوانید:‌

فهرست خطرناک

قرارگاه ایمنی کالبدی شهر تهران چه کار خواهد کرد؟

مدیر برنامه‌ریزی معاونت پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود:‌ با توجه به به نوع فعالیت این شرکت با مشاغل پر خطر برنامه‌های پیش رو بررسی و مقرر شد در خصوص ساماندهی مشاغل پر خطر مرتبط با مواد خطرناک و مراکز خرید و فروش خودرو در تهران همکاری و هماهنگی‌های لازم انجام شود، تا در یک برنامه‌ اجرایی نسبت به ارتقا ایمنی این مراکز و مشاغل و همچنین پیشگیری از وقوع خطر و کاهش ریسک در آنها اقدام شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مشاغل پرخطر تهران شهر تهران پدافند غيرعامل مراکز خرید و فروش خودرو پدافند غیر عامل شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های

به گزارش صدای ایران،زاکانی، شهردار تهران در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی گفت: آن شرکت تامین کننده مالی است، خط یک، دو و سه مترو ما تامین کننده اش یک بخش نظامی چینی است. اصلا این موضوعیت ندارد، بخاطر این است که توجه و دقت ندارند.

وی افزود: شرکت‌ها شرکت‌های مشهور چینی هستند، که حتی وزارت صمت گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، قابلیتش آنقدر بالاست. فقط برای فلان جای عالم میفرستند، در کشور‌های از ما بهترون.

شهردار تهران در ادامه گفت: ما در آنجا با تک تک آنها جلسه گذاشتیم و قیمت را بین آنها رقابتی کردیم و قیمت‌ها را پایین آوردیم، اما با آن ویژگی‌های ثابت.

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود