Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی اظهار کرد: بررسی این الگوها نشان دهنده استقرار جوی پایدار و هوای مرطوب و آفتابی تا پایان هفته در گیلان است.

وی با بیان اینکه با توجه به این شرایط دمای هوای در گیلان طی دو روز آینده به ۴۰ درجه نیز می‌رسد، افزود: در این مدت رطوبت هوا نیز بیشتر احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادرس در ادامه همچنین با هشدار نسبت به احتمال گرمازدگی از کودکان و افراد میانسال و بیماران زمینه‌ای در ساعات اوج گرما از منزل خارج نشوند، تأکید کرد: با توجه به فصل برداشت کشاورزان نیز باید مراقب گرمازدگی باشند.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به رطوبت ۸۳ درصدی شهر رشت همچنین گفت: هوای شهر رشت هم اکنون ۳۱ درجه سانتیگراد است و پیش بینی می‌شود دمای هوای این شهر در گرم‌ترین ساعات به ۳۶ درجه هم برسد.

دادرس با بیان اینکه دریا نیز برای انجام فعالیت‌های مرتبط و گردشگری مناسب است، افزود: ارتفاع موج در دریای خزر در ۲ روز آینده حداکثر ۵۰ سانتی متر است.

کد خبر 5564502

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد دادرس هواشناسی گیلان افزایش دما بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه سفر استانی اربعین حسینی آمار کرونا محرم 1401 لیگ برتر فوتبال ایران روز خبرنگار گرگان شیوع کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود.

مطیعی، با اشاره به پیش بینی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان افزود: در هفته جاری ، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز در مناطق مختلف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اضافه کرد: در شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و تکاب با ۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرها استان بودند.

 

 

دیگر خبرها

  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان