Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس هیات خوزستان با انقاد شدید از رییس فدراسیون در پی کنار گذاشتن تیم خانه بسکتبال از لیگ برتر، گفت: کل سازمان لیگ بسکتبال ایران غیرقانونی و محلی برای تسویه حساب‌های شخصی آقای داوری است و می‌خواهد در اینجا عقده‌گشایی کند.

مجتبی پیرعباسی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیگیری‌های هیات خوزستان برای حضور تیم خانه بسکتبال استان در لیگ برتر کشور، علی‌رغم اعلام فدراسیون مبنی بر کنارگذاشتن این تیم از مسابقات، اظهار کرد: من همچنان پیگیر هستم اما فدراسیون در تلاش است که تیم خانه بسکتبال را حذف کند زیرا با ما مشکل دارند و دچار توهمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان ورزش استان برای حل این مشکل و رایزنی با فدراسیون به عنوان متولیان ورزش خوزستان اقدامات لازم را داشته‌اند؟ ادامه داد: من فکر می‌کنم اگر مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خودش پاسخگوی این سؤال باشد، بهتر است. امیدوارم شما این سؤال را از مسئولان بپرسید که در حل این موضوع چه کمکی کرده‌اید. ما انتظار داریم مسئولان ورزش خوزستان پای کار بیایند و نمی‌شود که حق و سهمیه این استان و جوانان آن بدون هیچ دلیل قانونی از دست برود.

رئیس هیات بسکتبال خوزستان در ادامه تأکید کرد: کار فدراسیون کاملاً غیرقانونی است و من هم به هر جایی که دستم برسد، در حال اعتراض هستم و حتی شکایت کرده‌ام و پیگیر موضوع هستم.

وی عنوان کرد: اصلاً دلیل اصلی فدراسیون برای کنار گذاشتن تیم خانه بسکتبال خوزستان از لیگ برتر وجود ندارد اما آقای داوری، رئیس فدراسیون شخصاً می‌خواهد که این تیم در لیگ برتر نباشد و چون دلیلی ندارد از دلیل این کار برای ما صحبت نمی‌کند. آقای داوری فکر می‌کند چون با پیرعباسی مشکل دارد، باید تلافی آن را بر سر بچه‌های خوزستان دربیاورد که ما اصلاً اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم.

پیرعباسی بیان کرد: کل سازمان لیگ بسکتبال ایران غیرقانونی است و هیچ مصوبه‌ای برای فعالیت ندارد و بعد همین سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد که خانه بسکتبال در لیگ نباشد و در واقع محلی برای تسویه حساب‌های شخصی آقای داوری است و می‌خواهد در اینجا عقده‌گشایی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان بسكتبال تیم خانه بسکتبال سازمان لیگ آقای داوری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ساعاتی پیش پیشکسوت ارزنده وصاحب نام فوتبال خوزستان، سردار رشید اسلام و یادگار ۸ سال دفاع مقدس ، همرزم سرلشکر شهید علی هاشمی ، مرد اخلاق و دیانت سردار سید عباس موسوی به ملکوت اعلی پیوست.

زنده یاد موسوی از جانبازان و خاندان شهدا بود. ایشان مدتی پیش بدلیل تشدید عوارض شیمیایی و نیز مشکلات ریوی در بیمارستان بستری بود اما با گذشت چند هفته جان به جان آفرین تسلیم و به برادر شهیدش پیوست.

برابر اعلام رسمی ، مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت شاخص ورزش خوزستان روز یکشنبه ۹ اردیبهشت راس ساعت ۴ عصر از مسجد امام حسین فرهنگ شهر بطرف آرامستان بهشت آباد برگزار خواهدشد.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران این ضایعه را به جمعه فوتبال کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان شکیبایی مسالت دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900250

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند